U moru modnih dodataka namijenjenih novoj sezoni jesen/zima, gotovo nitko nije pomišljao kako će jedan manje eksponirani komad poput najlonki ukrašenih logotipom poznatih dizajnerskih brendova postati must-have komad sezone
U hladnijim mjesecima u godini nošenje kratkih modela hlača, suknji i minijaturnih haljina zahtjeva tople komade u znaku obuće i najlonki, a upravo su one jedan od hit modnih dodataka trenutka.
Prema modnoj tražilici Lyst, pretrage modnih kupaca za modelima najlonki ukrašenih logotipom poznatih modnih brendova od rujna su porasle za 61 posto, od kojih su najpopularniji modeli s potpisom talijanskih kuća Gucci, Fendi i francuske Balenciage.
Kada govorimo o boji, crne inačice uživaju veliku popularnost modnih kupaca, a uz navedene brendove detaljem logotipa na najlonkama ove sezone poigrala se i kultna francuska kuća Chanel.
Nakon što se ljubimica modnoga svijeta Gigi Hadid prošetala na pariškom Tjednu mode u ožujku u crnim najlonkama s prepoznatljivim logom dva slova C, a na Chanelovoj modnoj reviji prije nego će globalna pandemija potpuno paralizirati i modni svijet, teško da bi se itko nadao kako će upravo te čarape postati novi omiljeni dodatak poznatih zaljubljenica na modu okupljenih na Instagramu.