Otkako je Porsche završio pod Volkswagenovim okriljem, između proizvođača iz Zuffenhausena i onog s četiri prstena iz Ingolstadta traje pravi mali hladni rat
Audi i Porsche nisu se mogli dogovoriti koji će od njih razviti platformu za novu generaciju sportskih vozila iz koncerna VAG. Prepirka je navodno dovela do toga da se morao umiješati prvi čovjek grupe – Martin Winterkorn - koji je presudio u korist Porschea.
Tako će Porsche razviti iduću platformu za svoje, Lamborghinijeve i Audijeve sportske modele u koje će se motor ugrađivati sprijeda-centralno, odnosno straga-centralno. Porsche će također biti zadužen za razvijanje nove 'modularno standardne matrice' koju će dijeliti Panamera i Bentleyjevi modeli.
Ni Audi neće ostati praznih ruku – ekipa iz Ingolstadta zadužena je za razvoj 'modularno uzdužne matrice' na kojoj se grade modeli kao što su A4, A5 i Q5, dok će Volkswagen razviti modularno poprečnu matricu za modele poput Golfa, Škode Octavije i Audija A3.
U podjeli zadataka, doduše, nema previše altruizma, a sve je isplanirano s ciljem snižavanja ukupnih troškova – odnosno 30 posto troškova proizvodnje i 20 posto uštede na inženjerskim troškovima.