911-ica je Porscheov krunski dragulj, automobil koji Nijemci već 40 godina tvrdoglavo proizvode s jednim bitnim detaljem
Porscheov sportski automobil ima motor smješten straga, što i nije najpoželjnija arhitektura ukoliko volite brzu vožnju po zavojitim cestama. Nijemci su ovu prepreku u posljednja četiri desetljeća do te mjere ispeglali da 911-ica spada među najupravljivije i ponajbolje sportske automobile na tržištu.
No što kad od istog proizvođača dođe sportski automobil s arhitekturom u kojoj je motor smješten ondje gdje treba biti - u sredini?
Treća generacija malenog Boxstera konačno je pokazala da Porsche više ne štiti svoj krunski dragulj. U najsnažnijoj izvedbi 'S' Boxster s manje konja bez problema parira, pa i nadvisuje osnovni model 911-ice, a pritom je za njega potrebno izdvojiti znatno manje novca.
Pogledajte reportažu Car and Drivera s direktnom usporedbom oba automobila u nastavku.