Prošle godine Audi je lansirao redizajniranu verziju modela A6, no već iduće očekuje nas potpuno nova generacija koja će biti građena na platformi kupe-limuzine A7, što znači pregršt aluminija, u cilju što niže mase, te čelika u svrhu ojačanja, kao i duži međuosovinski razmak
Novi A6 trebao bi imati oko osam centimetara duži međuosovinski razmak od prethodnika, no unatoč tom povećanju, trebao bi biti kraći za pet centimetara od direktnog suparnika iz BMW-a – nove serije 5.
Pod poklopcem osnovnog A6 očekuje nas 2,8-litreni V6 sa 201 KS, premda se nagađa da bi taj motor mogao zamijeniti četverocilindrični dvolitreni turbobenzinac podjednake snage. Snažniji benzinski model pogonio bi dobro poznati trolitreni V6 TFSI sa 300 KS, dok bi najprestižniji model motorizirao 372 KS snažan V8.
Hibridna verzija s trolitrenim benzincem V6, elektromotorom i osmerostupanjskim automatikom navodno bi trebala biti u prodaji već 2012. Dotad će najštedljivije izvedbe biti dvije verzije trolitrenog dizelaša V6 sa 204 i 245 KS.
Arhitektura ovjesa navodno će biti preuzeta od modela A7 i A8, a od ovog potonjeg novi A6 će preuzeti i čitavu silu tehnoloških novotarija, od multimedijalno-upravljačkog sklopa koji prepoznaje rukopis, preko adaptivnog tempomata i sigurnosne tehnologije Pre sense, do sustava Live Google i pomoći pri prestrojavanju.