Osnovan 2007. godine, švedski high street brend COS oduvijek je fokusiran na stvaranje bezvremenskih komada u duhu modnog minimalizma, a jedan od njih osigurao si je pravu vojsku obožavateljica
Sestrinski brend H&M-a može se pohvaliti kreairanjem istinskom modnog bestselera. Njegova kožna torbica u obliku polumjeseca s debelim remenom uspjela je u potpunosti osvojiti ljubiteljice mode diljem svijeta.
Glatka i dizajnom poprilično jednostavna, s tek nekoliko srebrnih čavlića za remen i dobro skrivenim patentnim zatvaračem, ova hit torbica s potpisom COS-a neodoljivo podsjeća na Bananu torbu brenda The Row, no u odnosu na nju dolazi po mnogo pristupačnijoj cijeni od oko 700 kuna.
U prilog popularnosti ove torbice, osim stajlinga ljubiteljica mode s Instagrama, dovoljno govori podatak da se nekoliko puta uspjela rasprodati. Narančasta verzija ove hit torbice ponovno je u potpunosti rasprodana, dok se crna i kremasta verzija još uvijek nalaze u prodaji, no zasigurno neće zadugo.