Kupili biste novi ruž ili puder, no ne znate kako će vam pristajati? Takvih nedoumica bit će sve manje zahvaljujući tehnologiji, a Armani Beauty uslugu virtualnog isprobavanja šminke podiže na posve novu razinu s Face Maestrom, prvom digitalnom uslugom koju pokreće umjetna inteligencija, a koja je prilagođena crtama lica
'Pokretan AI -om, Face Maestro jedinstvena je usluga šminkanja proširene stvarnosti koja potrošačima pruža šminku po mjeri. Face Maestro koristi revolucionarni algoritam koji prikuplja podatke iz preko 10.000 selfieja i analizira svako lice na temelju sedam glavnih značajki kako bi ponudio preko 200 lookova', objasnila je Véronique Gautier, globalna predsjednica Armani Beauty.
'I dok digitalna isprobavanja nude potrošačima da sami isprobaju boju, kao što bi je isprobali u dućanu, Face Maestro je poput privatnog sastanka s dizajnerom lica Giorgia Armanija, koji razumije crte lica klijenata i daje im prilagođene savjete o tome kako koristiti naše mak up proizvode kako bi poboljšali svoju prirodnu ljepotu', dodaje Gautier.
Face Maestro nudi više od 200 make up lookova koji su stvoreni za različite tonove kože, oblike i značajke lica. Usluga predlaže nijanse za oči, usne i obraze, koje Armani naziva 'harmonijom boja'.
Face Maestro uključuje Armani Try-On, uslugu virtualnog šminkanja u proširenoj stvarnosti i nudi postupak u tri koraka kojim se postiže make up look po mjeri klijenta.
Prvo se napravi selfie, a zatim osoba treba odabrati, recimo, nijansu ruža i završiti svoj look. Zatim se predlažu tri 'harmonije boja' - nude, neutralna i topla. Nakon toga, kupac dobiva korak-po-korak vodič, uključujući savjete vizažista, tako da sami mogu stvoriti odabrani izgled u stvarnom životu.
Face Maestro premijerno se prikazuje na WeChatu u Kini ovog mjeseca, prije nego što će se do 2022. godine pojaviti u svim Armani Beauty trgovinama diljem svijeta.
OD KATE MOSS DO RIHANNE