Pandemiji se još uvijek ne nazire kraj, a modni potrošači u drugom tromjesečju 2021. godine imali su potpuno drugačiji način razmišljanja u odnosu na isto razdoblje prethodne
U svom velikom izvještaju za drugi kvartal 2021. godine, modna tražilica Lyst izvijestila je kako su se potrage za haljinama povećale za 371 posto, sunčanim naočalama 198, a za odjećom za plažu 192 posto.
Na ključnim tržištima, uvođenjem cijepljenja i ukidanjem lockdowna, povećala se potražnja za modernijim stilovima, kao i za predmetima povezanim s putovanjem i razonodom, ističe Lyst.
S više događaja i javnih nastupa u odnosu na prethodnu godinu, slavne osobe i influenceri ponovno predstavljaju ključnu pokretačku snagu po pitanju modnih trendova.
Na popisu najtraženijih modnih komada u drugom kvartalu aktualne godine tako se pronašao zebrasti model bikinija brenda Attico, kakav su nosile slavne dame poput Hailey Bieber i Dua Lipa; haljina na tratinčice brenda Rodarte viđena na Kendall Jenner i Seleni Gomez, te bodiji s potpisom brendova Marine Serre i Muglera kakve su nosile reperice Doja Cat, Cardi B i beauty mogulica, Kylie Jenner.
Pripadnici generacije Z također predstavljaju snažnu silu na modnoj sceni, a nekoliko predmeta povezanih s njihovim modnim izričajem došla su do izražaja u drugom kvartalu aktualne godine. Od kultnih Air Force One tenisica brenda Nike pa sve do popularizacije softcore i mermaidcore stila odijevanja, modni potrošači rođeni nakon 1996. danas vode glavnu riječ.
Većina trendova u nastajanju svoj put prema mainstreamu danas započinju na TikToku. Obuća od gume i smole još je jedan veliki modni trend, s porastom potražnje od 214 posto u odnosu na prethodno tromjesečje. Najnovija kolaboracija modne kuće Balenciaga i brenda Crocs postala je viralnom u lipnju, dok su Guccijeve gumene sandale pronašle svoje mjesto na listi najpopularnijih komada u kategoriji ženske mode.