Posljednje dvije godine parfemsko tržište bilježi blagi pad prodaje, osim u kategoriji mirisa slavnih
'Na tržištu postoje genijalni celebrity mirisi, ali ono što sam vam ja pripremila nije slično nijednom od njih’, izjavila je Katy Perry povodom lansiranja parfemskog prvijenca Purr. Naziv Katyina mirisa onomatopeja je mačjeg predenja, 'baš kao i moje prezime', objasnila je.
Osim nje, i Rihanna je predstavila svoj prvi parfem Reb'l Fleur i odmah ga dala istetovirati na vratu kao 'rebelle fleur' ('buntovan cvijet') jer je baka tako zove od milja.
Katyn cvjetno-voćni miris i Rihannin koktel voćnih i mahovinastih nota zasad nećemo moći 'kušati' u našim parfumerijama, ali zato hoćemo najnoviju mirisnu uspješnicu Love & Glamour jedne od najbogatijih pjevačica, glumica, dizajnerica… Jennifer Lopez.
Čini se da je kombinacija nježnih, ali ne preslatkih cvjetno-voćnih nota s vrlo nosivom mošusnom bazom tajna parfemskog uspjeha koju je uspjela buteljirati mudra J.Lo.
Glow je bio njezin prvi miris iz 2002., koji je u prva četiri mjeseca prodaje utržio nevjerojatnih 40 milijuna dolara. Nakon toga parfemskog megauspjeha brojni celebrity svojim su mirisnim koktelima pokušali dostići J.Lo, koja je u međuvremenu lansirala 15-ak mirisa. Malo je onih koji su joj se približili brojem lansiranja, još manje količinom prodanih.
Britney Spearce i Naomi Campbell najbliže su njezinu uspjehu. Usprkos problemima i skandalima u poslovnom i privatnom životu, ili baš zbog njih, i pjevačica i top-manekenka svake godine nezaustavljivo lansiraju jedan mirisni hit za drugim. Britneyn najnoviji parfem zove se Radiance, a Naomin je eponimski, jednostavno ga je nazvala Naomi
Iako su kao pop-zvijezde sveprisutne, Beyoncé i Fergie iz grupe Black Eyed Peas u svijetu mirisa tek su debitantice, koje od svojih Heat i Outspoken s pravom očekuju puno. Kako se potencijal celebrity mirisa procjenjuje po prvim danima prodaje, njih su dvije potvrdile da imaju što ponuditi.