Kreatori obožavanih anatomskih natikača do danas su ostvarili niz sjajnih suradnji s poznatim modnim kućama
Nakon što je u veljači 2021. godine obitelj Arnault postala većinskim dioničarom brenda Birkenstock, nekoć obiteljski brend iz Njemačke postao je dijelom francuske grupacije LVMH, u čijem se vlasništvu nalaze brendovi poput Louis Vuittona, Givenchyja i Celinea.
Oživljavanje brenda Birkenstock u modnim krugovima uvelike se može pripisati dizajnerici Phoebe Philo, bivšoj kreativnoj direktorici modne kuće Celine koja je tijekom svog mandata u ovoj slavnoj francuskoj kući lansirala nekoliko modela koji izgledom neodoljivo podsjećaju na kultne natikače.
S novom situacijom na vrhu brenda Birkenstock, očekivano su stigle i suradnje s renomiranim dizajnerskim brendovima poput francuskog Diora.
Plišana filcana vuna i teleća koža doveli su do toga da je francuska modna kuća uzdigla Birkenstockov model sandala Tokio i Milano u novo carstvo luksuza, a pritom donio novo i snažno značenje raskošnoj kućnoj obući.
Kao što se i očekivalo, raskošna kolekcija Diorovih birkenstockica u sivim tonovima rasprodana je u tren oka kada je lansirana sredinom prošle godine, usprkos cijeni od gotovo 1000 američkih dolara.
S obzirom na navedeno, bilo je za očekivati da će izniman komercijalni uspjeh suradnje Diora i Birkenstocka rezultirati novom, a navedeno je novom fotografijom na Instagramu dao naslutiti dizajner Diorove muške obuće, Thibo Denis.
Denis, koji je putem Instagrama suptilno otkrio i debitantsku kolekciju Diora i Birkenstocka, spomenutom fotografijom otkrio je potplat onoga što izgleda kao tri sandale Birkenstocka u žutoj, menta i zelenoj boji, od kojih svaka, zanimljivo, izgleda vrlo različito od prošlogodišnjih modela.
Diorkenstocksice — kako se sada neslužbeno zovu — vjerojatno će imati sličnu istaknutu kopču kao verzije iz suradničke kolekcije lansirane 2022. godine, a očekuje se da će svaka nova silueta biti stvorena korištenjem mnoštva luksuznih tkanina.