BEZVREMENSKE KVALITETE

Za ovih šest brendova mnogi ne znaju, no torbice s njihovim potpisom nosit će se godinama

02.02.2022 u 06:44

Bionic
Reading

Prošli su dani u kojima je poželjnost torbice bila isključivo određena njenim logotipom ili oblikom. Iako će kultne torbe s dizajnerskim potpisom zauvijek biti privlačne na modnoj sceni, to ne znači da nema mjesta za novi val brendova

Modni svijet posljednjih sezona veću pozornost posvetio je torbama bezvremenskog izgleda koje utjelovljuju njihove vrijednosti kao kupaca i potrebe kao ljudi. Dok poznati brendovi i potrošači stvaraju i skupljaju promišljene dodatke u znaku torbi, niz neovisnih brendova preispituje ono što ih danas definira kao vrijedne investiranja.

Ono što je moderno također bi trebalo biti funkcionalno, ali i bezvremensko, a sve torbice, bez obzira na veličinu, oblik ili stil, s potpisom ovih neovisnih brendova imaju na umu i očuvanje planeta.

Porto

Dizajnerica Loddie Allison, koja stoji iza brenda Porto, fokusirala se na izradu torbica od fine kože bezvremenskog dizajna.

'Željela sam nešto što bi moglo čuvati moje stvari na jednom mjestu i kretati se sa mnom tijekom dana – a da ne moram razmišljati o tome', kaže Allison.

Savette

Za dizajnericu Amy Zurek nazivanje brenda Savette po djevojačkom prezimenu njezine majke pokazalo se sretnom odlukom. Uostalom, stilovi odijevanja njezine majke i bake poslužili su joj kao glavna inspiracija te je uspjela stvoriti luksuzne torbe minimalističkog dizajna.

Mas

Stručnost Marie-Philippe Thibault u dizajnu nije samo rezultat njenog iskustva u radu za luksuzne brendove kao što su Hermès, The Row i Louis Vuitton. Dizajn je bio ugrađen u njezin DNK. Budući da potječe iz duge loze dizajnera – njezina mama, baka i prabaka bile su krojačice – Thibault je od malih nogu shvatila da je za proizvodnju dobrog proizvoda potrebno strpljenje. Svojom novom linijom torbi od strukturalne kože Thibault pridaje jednaku važnost procesu dizajna kao i samim proizvodima. Ona potiče sporu modu tako što proizvodi ograničene količine koristeći materijale nabavljene od etičkih dobavljača u Francuskoj i Kanadi, a blisko surađuje s proizvođačima koji ručno sastavljaju svaku torbu, vjerujući da je ulaganje vremena u proces dizajna ono zbog čega one i traju.

C&A
  • Alexandra Svendsen
  • C&A
  • C&A
  • Danse Lente
  • H&M
    +16
Hit torbe Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo fotografije

TL 180

Ne tako davno brend TL 180 s adresom u Rimu bio je najbolje čuvana tajna među kul djevojkama iz Italije, baš kao i njegove osnivačice. Talijanka Luisa Orsini i Antonine Peduzzi, rođena u Francuskoj, lansirale su TL 180 u nastojanju da spoje nonšalantan francuski stav s bezvremenskom kvalitetom talijanske robe. Tek su nedavno počele surađivati s globalnim e-trgovcima, što im je osiguralo pozornost svjetske modne javnosti.

Neous

Kreativna direktorica Vanessa Antonious pokrenula je Neous, modni brend sa sjedištem u Londonu, 2017. godine. Počevši kao brend fokusiran na obuću, Neous je svoj prvi pohod na svijet torbica započeo 2020. godine s asortimanom skulpturalnih stilova torbi koje imaju ženstvene linije i seksi pristup minimalizmu, poput modernog danskog namještaja. Tijekom svoje prve sezone geometrijske torbe brenda našle su se u rukama brojnih stajliš djevojaka.

Advene

Kendall Jenner i Hailey Bieber nisu jedine opsjednute novom linijom torbi Advenea, brenda koji su osnovali dugogodišnji prijatelji Zi Xuan i Yijia Wang. Ovaj dvojac nastojao je stvoriti promišljeno konstruirane i etički izrađene torbice od prirodnih materijala koristeći inovativne principe dizajna. Rezultat je moderna linija torbica bezvremenske kvalitete.