Baš kao što obara rekorde gledanosti, Netflixova povijesna sapunica ‘Bridgerton’ ima ogroman utjecaj na kupovne navike gledatelja, a najbolji dokaz tome su prikupljeni podaci modne stranice Stylight
Od prvog emitiranja 2020. godine, Netflixov kostimirani hit doživio je blistav uspjeh, a o njezinoj popularnosti dovoljno govori činjenica da su pripadnici generacije Z preuzeli određene kodekse odijevanja iz doba regentstva u Engleskoj.
Zahvaljujući njima rođen je termin Regencycore, ili umjetnost odijevanja poput pripadnika britanskog plemstva iz 19. stoljeća, a ona danas uključuje korzete u izobilju i nošenje plemenitih materijala, posebice satena i svile.
S emitiranjem druge sezone serije krajem ožujka, modna stranica Stylight navodi da je zabilježila porast interesa za određene komade koje su nosili likovi, konkretno govoreći 24 sata nakon premijere nove sezone. Kostimi u novoj sezoni malo se razlikuju od onih viđenih u prvoj, a navedeno se posebice odnosi na izdanjas estara Sharma koja predstavljaju mješavinu stila iz doba regentstva i indijske kulture.
Kate i Edwina Sharma, u središtu romantične radnje nove sezone, imaju mnogo šareniji stil. I dok njihove haljine zadržavaju ‘carski’ struk specifičan za to vrijeme, ukrašene su prorezima u stilu sarija i tekstilom kojim ističu svoje indijsko podrijetlo.
Modna stranica Stylight tako je zabilježila porast od 37 posto u pretraživanju šalova od pašmine dan nakon izlaska druge sezone ‘Bridgertona’. Što se tiče haljina koje su nosile protagonistice, ljubičasti saten koji je nosila Kate je taj koji je izazvao najviše reakcija, s 34 posto više klikova na pojam ‘ljubičaste večernje haljine’ u odnosu na prethodni dan.
Balerinkama na vezanje, koje krišom viđamo ove sezone, rezultirale su porastom pretraživanja od 31 posto na Stylightu, zatim narukvice, koje igraju glavnu ulogu u posljednjim epizodama ostvarile su porast klikova za 31 posto. S obzirom na to da će treća sezona Bridgertonovih biti usredotočena na lik Benedicta, nema sumnje da će kostimi iz serije nastaviti osvajati modne konzumente.