Skupocjeni parfemi, sudeći prema najnovijem istraživanju, su zapravo bacanje novca, jer ljudi zapravo više vole jednostavne i jeftinije mirise
Zanimljiva studija u kojoj je analizirano čak 10 tisuća parfema pokazala je kako su ljudima privlačniji jeftiniji mirisi poput prirodnih mirisa kao što su menta ili jasmin.
Istraživanje je pokazalo kako su među najpopularnijim parfemima oni s cvjetnim notama poput npr. geranija.
Studija koju je proveo londonski Imperial College analizirala je različite mirise, a među najpopularnijim mirisima su: jasmin, mošus, bergamot, sandalovina i jantar.
'Cijena ne znači nužno i bolji parfem. Neki vrlo popularni parfemi imali su relativno jeftine formule. Dakako, čak i kad izmiksate skupe sastojke konačna mješavina, odnosno parfem može biti vrlo neprivlačna', objasnili su istraživači.
Studija je pokazala i kako je kombinacija geranijuma i lavande bila među najpopularnijima, a mnogima se dopao spoj jasmina i mente koja nije uobičajena u modernim parfemima.
Rijetko se koristi u parfemskoj industriji i kombinacija mošusa, vanilije i indijske trave vetivera koja je dobila visoke ocjene od ispitanika no rijetko je možemo osjetiti u parfemima.
'Naša studija bi mogla biti vrlo korisna za sve one koji se bave izradom parfema jer daje novo svjetlo na svijet mirisa i kako ih ljudi doživljavaju. Istraživanje je pokazalo u kojem smijeru bi proizvođači trebali ići te koji faktori utječu na privlačnost mirisa', rekla je šefica istraživačkog tima Vaiva Vasiliauskaite.
U PROLJETNOM DUHU