hrvati danas u parizu

Gorša i Maričić pucaju za medalju, a evo kad nastupaju ostali hrvatski sportaši i sportašice

• Ivan Žurić
  • Zadnja izmjena 29.07.2024 02:21
  • Objavljeno 29.07.2024 u 08:02

Trećeg dana natjecanja na Olimpijskim igrama u Parizu hrvatski sportaši nastupit će u jedrenju, kanuu na divljim vodama, rukometu, stolnom tenisu, streljaštvu, tenisu i veslanju...

Prvi će od hrvatskih predstavnika danas na borilišta Olimpijskih igara u Parizu izaći Giovanni Cernogoraz kojeg od 9 sati čekaju kvalifikacije u trapu.

Od 10 sati Andrej Gaćina igra 2. kolo stolnoteniskog turnira i to protiv Rumunja Ionescua.

U 11 sati na teren izlaze rukometaši, oni u 2. kolu igraju protiv Slovenaca, ali HRT će prenositi samo prvo poluvrijeme te utakmice...

Hrvatska - Japan, rukomet, Olimpijske igre, Pariz, 27.7.2024. Izvor: Profimedia / Autor: Aris MESSINIS / AFP / Profimedia

Ta je odluka HRT-a opravdana (iako imaju četiri aktivna nacionalna programa!) jer od 12 sati naši predstavnici u streljaštvu - Petar Gorša i Miran Maričić - nastupaju u olimpijskom finalu zračne puške na 10 metara!

Mirna ruka i oštro oko, olimpijska medalja nikad nije bila bliže jer dečki imaju puno iskustva. Podsjetimo, na streljani u Chateaurouxu, gradu 250 kilometara od Pariza, hrvatski strijelci su ponovili uspjeh iz Tokija, kada su također bili u finalu, ali tada malokalibarske puške.

Maričić je plasman u finale ostvario kao četvrti u kvalifikacijama s ukupno 631,3 kruga (105.4, 105.7, 106.1, 106.6, 104.8, 102.7), dok je Gorša kvalifikacije završio kao osmi sa 629.8 krugova (106.2, 104.9, 104.7, 104.4, 105.4, 104.2).

Dva Hrvata opet u olimpijskom finalu

'Nerazdvojni smo, očito ne možemo jedan bez drugoga. Još 2017. godine smo obojica bili u finalu Svjetskog prvenstva, gdje smo obojica dosegnuli olimpijske kvote u Tokiju. U Tokiju smo obojica ušli u finale malokalibarske puške, a sada smo u Parizu u finalu zračne puške', kazao je Gorša u najavi današnjeg finala te nastavio:

'Ja sam imao jedan loš hitac u zadnjoj seriji koji me umalo koštao finala. Uspio sam ostati miran, pogoditi u zadnjih pet-šest hitaca čvrste centre i ugurao se među finaliste. Mogu reći da mi se to i sviđa jer sam sad u poziciji autsajdera u finalu. A to me jako motivira.'

'Ovo je velik uspjeh. Bile su to teške kvalifikacije, jedne od najtežih ikad. Srećom izdržali smo, pobijedili olimpijski pritisak. U finalu je sve moguće', kazao je Maričić.

Momci, sretno!

Dvostruki program za Donnu i Matu

Točno u podne nastupa i Palma Čargo u windsurfingu, na more izlaze Šime i Mihovil Fantela u klasi 49er, a na terenima Roland Garrosa Donna Vekić iga meč 2. kola protiv Kanađanke Andreescu.

Današnjem programu naše najbolje tenisačice tu nije kraj jer ju još čeka nastup u mješovitim parovima. Mate Pavić i Donna u 1. kolu igraju protiv kineske kombinacije Zhang/Zheng, ali točan termin tog meča će se znati tijekom dana. Naime, Mate Pavić i Nikola Mektić od 18 sati igraju meč 1. kola parova protiv njemačkog dvojca Köpfer/Struff.

Od 15.30 sati Matija Marinić vozi polufinale slaoma kajak/kanu, a finale je na resporedu od 17.20 sati.

Posljednji će na borilišta izaći stolnotenisač Tomislav Pucar kojeg od 20 sati čeka meč 2. kola.

RASPORED NASTUPA HRVATSKIH SPORTAŠICA I SPORTAŠA U PONEDJELJAK, 29. SRPNJA

• 9.00 SATI - streljaštvo - Giovanni Cernogoraz - trap - kvalifikacije
  • 10.00 SATI - stolni tenis - Andrej Gaćina - Ovidiu Ionescu (Rumunjska) - 2. kolo
  • 11.00 SATI - rukomet - Hrvatska - Slovenija - 2. kolo
  • 12.00 SATI - Petar Gorša - zračna puška 10m - FINALE
  • 12.00 SATI - Miran Maričić - zračna puška 10m - FINALE
  • 12.00 SATI - tenis - Donna Vekić - Bianca Andreescu (Kanada) - 2. kolo
  • 12.00 SATI - jedrenje - Palma Čargo, IQFoil (windsurfing) - četiri plova
  • 12.00 SATI - jedrenje - Šime I Mihovil Fantela -klasa 49er - tri plova
  • 15.30 SATI - kajak/kanu - Matija Marinić - slalom C-1 - polufinale
  • 17.20 SATI - kajak/kanu - Matija Marinić - slalom C-1 - finale
  • 18.00 SATI - tenis - Nikola Mektić/Mate Pavić - Köpfer/Struff (Njemačka) - 1. kolo parova
  • 20.00 SATI - stolni tenis - Tomislav Pucar - 2. kolo
  • satnica kasnije - tenis - Donna Vekić/Mate Pavić - Zhang/Zheng (Kina) - 1. kolo mješovitih parova
Sažeci Hrvatske nogometne lige

Pratite nas na društvenim mrežama

Najbitnije od bitnog

Newsletter tportala donosi tjedni pregled najbitnijih vijesti