Nogomet je danas unosan biznis od kojeg mnogi imaju koristi. Tako vrhunske kompanije plaćaju velike iznose da bi se njihova reklama i ime našli na prednjem dijelu dresa igrača najvećih europskih klubova
Za razliku od Hrvatske, gdje je gotovo svaki sponzorski ugovor tajan i mediji mogu samo nagađati kolika je zarada hrvatskih prvoligaša od reklamiranja na dresu, u onim najvećim europskim klubovima takvi podaci uvijek ugledaju svjetlo dana.
Engleski mediji su pokrenuli priču o Arsenalu koji ima potpisane višegodišnje sponzorske ugovore za reklamu na prednjem dijelu dresa i za ime stadiona, ali zbog kojih je na gubitku. Naime, ugovori na više godina se ne mogu raskinuti, a pojavili su se sponzori koji godišnje nude više milijuna eura za reklamiranje. 'Topnici' od zračne kompanije Emirates dobivaju šest milijuna eura po godini (do 2014), a po tome iznosu nisu među top 10.
Najviše od sponzora koji se reklamira na nogometaškim prsima dobivat će od sljedeće sezone Bayern, i to 25,5 milijuna eura po sezoni od Deutsche Telekoma (tri godine). Po 20 obećanih milijuna eura od iduće sezone imaju Manchester United (Aon) i Liverpool (Standard Chartered Bank). Realu teče ugovor koji mu jamči od kladionice Bwin.com 18,3 milijuna, a Schalke je unaprijed potpisao ugovor s Gazpromom (od sezone 2012/13) koji mu jamči 17,5.
Talijanski divovi će u sljedeću sezonu ući s novim natpisom i s više novca na računu. Juventus je od Betclicka dobio 15 milijuna eura, a Milan od Emiratesa 14.
Top 10 po potpisanim ugovorima zatvaraju Chelsea sa 14 (Samsung), Borussia Dortmund sa 12 (Evonik) i Inter s devet (Pirelli).
Inače, tu bi zasigurno bilo mjesta i za Barcelonu koja odbija nositi reklamu na dresu i sada na prednjoj strani stoji natpis UNICEF od kojeg Katalonci ništa ne zarađuju, nego, naprotiv, toj humanitarnoj organizaciji koja pomaže djeci uplaćuju dva milijuna eura godišnje. Potez uprave vrijedan poštovanja.