Red Bullov motorsport savjetnik Helmut Marko i šef momčadi Christian Horner ne misle da je odlazak Adriana Neweya uzrok trenutnih problema koje imaju s balansom svoga bolida RB20 jer su slične probleme iskusili i ranije, ali se nisu toliko vidjeli jer su imali veliku prednost pred suparnicima.
Unatoč dominantnom otvaranju sezone, Red Bull je u drugoj trećini prvenstva postupno gubio konkurentnost, a sve su izraženiji problemi s balansom, odnosno prevelika razlika u prianjanju prednje i stražnje osovine, što dovodi do podupravljanja ili preupravljanja, problema s vozljivošću, sporijih vremena po krugu i veće potrošnje guma.
Pad konkurentnosti
Problemi s bolidom i pad konkurentnosti vremenski su se poklopili s objavom da momčad napušta Newey, koji bi do iduće utrke u Azerbajdžanu trebao biti potvrđen kao tehnički direktor Aston Martina.
Ali Marko i Horner odbacuju te tvrdnje, naglašavajući da Newey već duže nije bio uključen u razvoj te da su slične probleme imali i ranije.
Odlazak Adriana Neweyja
'Naravno, postoji mišljenje među obožavateljima da naš pad ima veze s odlaskom Adriana Neweyja, ali to nije točno jer Newey u proljeće više nije bio uključen u sve detalje razvoja vozila,' rekao je Marko u svojoj kolumni za Speedweek.
'Ono što se ne može poreći jest da je Newey čovjek s nevjerojatnim iskustvom i to ga je uvijek odlikovalo. Ali naš problem leži negdje drugdje.'
'Primjeri Mercedesa i, u manjoj mjeri, Ferrarija pokazali su koliko je teško raditi s ovim bolidima. Uzeli smo bolid koji je dominirao u prvih nekoliko utrka i pretvorili ga u nepredvidljiv i vrlo težak bolid za vožnju.'
Nestanak balansa
'Objašnjavamo ove fluktuacije performansi činjenicom da smo stvorili bolid koji je izuzetno osjetljiv na najmanje promjene, bilo da se radi o vanjskoj temperaturi, drugoj smjesi gume ili manjoj količini goriva u bolidu. Ali dobar balans je nestao.'
'Ostajem optimist, imamo vrlo širok tehnički tim i uvjeren sam da možemo riješiti ovaj problem. Ključno pitanje je kako ćemo pronaći dobar balans bolida iz prvog dijela sezone?'