Novo izdanje Brandstorminga Hrvatskoga Telekoma s Charidom Dorder, međunarodnom stručnjakinjom za AI ponudilo je zanimljive uvide o primjeni umjetne inteligencije u marketingu
Kako kvalitetno povezati AI i marketing i doći do najboljih rezultata? Na Brandstormingu u organizaciji Hrvatskoga Telekoma i Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) odgovor na ovo pitanje u svom predavanju Marketing Metamorphosis – How AI is Shaping the Future ponudila je osnivačica AI Marketing Academyja te autorica knjige AI in Marketing Charida Dorder.
Od uvodnih definicija, preko izrade prediktivnih modela korištenje kojih u marketinškoj industriji eksponencijalno raste, Darder je tijekom interaktivnog predavanja analizirala primjere primjene ove revolucionarne tehnologije u marketinškoj praski, dajući kako sama kaže samo mali uvid u AI svijet još uvijek neslućeno velikih mogućnosti koji može transformirati način na koji obavljamo svakodnevne zadatke.
Pokazala je da, umjesto straha od budućnosti koja dolazi s AI, umjetna inteligencija može pomoći da postanemo još kreativniji, a naša rješenja sofisticiranija i kvalitetnija Pritom. se osvrnula i na aktualnu raspravu o regulatornoj strani korištenja AI alata.
Nakon dinamičnoga predavanja Charida je s Lucijom Gluščević, voditeljicom odsjeka Brand strategije Hrvatskog Telekoma razgovarala o trendovima u primjeni AI od strane vodećih svjetskih brendova i raznih industrija, kao i o aspektima segmentacije, user interfacea, odgovornog prikupljanja podataka, a tema koja je izazvala najveći angažman sudionika ticala se emocije, empatije i društvene odgovornosti, te može li nam umjetna inteligencija pomoći kreirati suosjećajnije te društveno odgovornije sadržaje i kampanje – na što je Charida zauzela vrlo jasan stav da će emocija i empatija uvijek biti ljudske karakteristike, koju AI može samo lažirati, i donekle uspješno reproducirati, no kako to neće biti 'prava stvar'.