Čudna li čuda, Apple se napokon pojavio na foto društvenoj mreži Instagram pod službenim handleom @apple. Ovaj račun će koristiti ne tek za reklamiranje vlastitih proizvoda, već za reprodukciju korisničkih fotografija i video materijala napravljenih iUređajima
Nije riječ o prvom Appleovom Instagram računu - @applemusic je prvi takav, uz 2,2 milijuna pratitelja. No, dok je do sada bilo moguće vidjeti reklame za Apple Watch i Apple Music na Instagramu, ovo je prvi tzv. 'nativni' račun usko vezan uz samu prirodu foto društvene mreže.
U mnogočemu s novim računom na Instagramu, Apple je nastavio kampanju 'Shot on iPhone' poznatu s plakata (i drugih promo materijala). Bez prikazivanja iPhonea kao takvog, Apple zapravo promovira taj mobilni uređaj kao idealno rješenje za one ovisne o Instagram fotografijama.
Ako je za suditi po prvim fotografijama, kuratori @apple računa nalaze fotografije i drugi sadržaj snimljen iPhoneom te se dogovaraju s tvorcima oko podjele sadržaja na službenom računu, jasno uz navođenje autora i druge detalje. Appleovi profesionalci ne snimaju sadržaj za ovaj račun (barem za sada).
Zanimljivo je i to da su u Appleu odlučili koristiti video prikaze kako bi podijelili više fotografija odjednom, uz dodane zvučne efekte te intervjue s fotografima. Kako bi se sudjelovalo u izboru, valja na foto i video sadržaj na Instagramu dodati tag #ShotoniPhone: