Apple je prošlu godinu obilježio upečatljivim reklamama koje su ciljale na emocije potrošača, ali i one koje su u fokusu imale jednostavnost korištenja i mogućnosti njegovih uređaja. Rekli bismo - ništa neobično. No konkurencija ga je prestigla, jer su Amerikanci boljim ocijenili reklame Amazona, LG-a, Windows Phonea i Samsunga
Kada je riječ o uvjerljivosti i gledljivosti, prema istraživanju kompanije Ace Matrix na tržištu SAD-a, Appleov iPhone koji je reklamama držao prvo mjesto pao je na petu poziciju u 2013. godini. Amazonov Kindle završio je kao prvi, a slijedili su telefoni LG, reklame za platformu Windows Phone te Samsungovi mobilni telefoni.
Kad se gledaju performanse s godine na godinu, samo LG i Windows Phone imali su reklame koje su ocijenjene boljima, a svi ostali potonuli su za određeni postotak. Po bodovnoj listi Ace Matrixa, prosjek u 2013. tako je bodovno bio za 3,8 posto manji u odnosu na 2012. godinu.
Sad možda najzanimljiviji aspekt - Apple je u 2012. potrošio više od pola milijarde američkih dolara na oglašavanje, a tada drugoplasirani Amazon za reklamiranje svog Kindlea potrošio je gotovo četiri puta manji iznos. Samsung, koji je 2012. završio na trećoj poziciji, na oglašavanje je potrošio također vrtoglavih 451,8 milijuna američkih dolara.
U Ace Metrixu smatraju da je Kindle pobijedio zahvaljujući orijentiranju reklama na korisnost i jednostavnost proizvoda: