Jedan od Audijevih slogana jest - napredak kroz tehnologiju. Evo i zašto
Proizvođač s logom četiri prstena isporučio je prve primjerke strojeva za teleprisutnost dilerima po SAD-u. Ovi robotizirani strojevi daljinski su upravljivi te će funkcionirati kao ispomoć lokalnim Audijevim mehaničarima.
Drugim riječima, kad se Amerikanci suoče s problemom koji ne znaju riješiti - aktivirat će ART-a (Audi Robotic Telepresence). Putem njegovih kamera, specijalizirani mehaničari iz Ingolstadta moći će iz prve ruke vidjeti kvar te dati upute za njegovo otklanjanje.
Na ovaj način Audijevi distributeri ne moraju slati djelatnike na skupocjenu edukaciju, već oni koji su obučeni za zahtjevnije servise mogu bez fizičke prisutnosti pomagati diljem svijeta.
Genijalno!
Kako stvar funkcionira u praksi, možete pogledati u nastavku, a recimo samo da će do kraja godine 18 ovih robota pomagati u SAD-u dok bi ih u bližoj budućnosti trebalo biti u više od stotinu centara.