SAMO POHVALE

Autor BioShocka oduševljen je 'Shadow of Mordorom'

19.12.2014 u 07:10

Bionic
Reading

Čovjek zaslužan za franšizu BioShock kaže da je 'Shadow of Mordor' jedna od rijetkih igara koja ruši granice demonstrira kako bi gejming industrija trebala gledati u budućnost

'Shadow of Mordor' na tržištu se pojavio prije nekoliko mjeseci i nadmašio gotovo sva očekivanja. Iako je sasvim vidljivo brojne elemente preuzela iz igara poput Batmana i Assassin's Creeda, u priči su prevladale brojne novotarije.

To je prepoznao i Ken Levine, čovjek koji je kreirao BioShock, a nakon uspjeha Infinitea raspustio studio Irrational Games i odlučio krenuti ispočetka.


Shadow of Mordor igračima dopušta da u sukobe s neprijateljima ulaze kako god žele zahvaljujući sustavu Nemesis. Isto vrijedi i za dijelove scenarija. Novi se neprijatelji pojavljuju nakon što porazite stare i oni će vas se sjećati u budućim borbama. To je sustav koji se neprekidno razvija i svaki put kreira novu priču. Iako igra ima i tradicionalni scenarij, on potpuno blijedi u usporedbi s Nemesisom, piše Levine.

Shadow of Mordor je iskustvo koje nikada nije moglo postojati ni na jednom drugom mediju. Da su igrači na neki način i mogli mijenjati scenarij posljednjeg BioShocka, igra bi se jednostavno slomila. No ne i u Mordoru. Tamo možete ubiti važnog neprijatelja ili pak izgubiti misiju. No,priča ide dalje, kreira se u hodu.

O sličnim stvarima je i sam, kaže, razmišljao kroz dvije protekle godine. I zbog toga je teamu zaslužnom za Mordor zahvalan i kao igrač, ali i kao dizajner i pisac.

Izvor: Polygon