Kako bi unaprijedio umjetnu inteligenciju protiv koje igrači mogu isprobati svoju vještinu, Facebook je izbacio ogroman set za treniranje UI-je koji je sačinjen od preko 65.000 snimki igara StarCrafta razdvojenih u 1,5 milijardi sličica, odnosno 365 GB podataka
Google u međuvremenu surađuje s Blizzardom kako bi razvio alate za unapređenje umjetne inteligencije StarCrafta 2.
Znanstveni tim iz Facebooka objavio je rad o njihovom setu podataka te objašnjava da je StarCraft složena igra za učenje te s izvrsnim prohodima koje su igrali stručnjaci. Postoji puno podataka i hrpa scenarija na kojima se može trenirati neuralna mreža. UI može koristiti te podatke kako bi razvrstala razne strategije igre, poboljšala kvalitetu bez nagrađivanja, predvidjela tijek partije i naučila kako igrati koristeći samo demonstraciju, bez uputa.
Rezultati istraživanja
Tim nije objavio radi li se o StarCraftu, StarCraft: Brood Waru ili StarCraftu 2. Googleov DeepMind i Blizzard istog su dana objavili alate kojima se može trenirati umjetna inteligencija StarCrafta 2. Oriol Vinyals, stručnjak koji radi na Google DeepMindu, objasnio je da StarCraftov fog og war, koji krije dijelove mape, tjera računalo da zapamti lokacije neprijateljskih pozicija te nastavi izviđati kao i obični igrači dok igraju igru.
Kako stvari stoje, umjetna inteligencija uskoro će nas pobjeđivati u modernim videoigrama. Byun Hyun Woo, svjetski prvak StarCrafta 2, vrlo je skeptičan oko cijele priče, naglasivši: 'Ne mislim da UI može pobijediti profesionalnog igrača, barem dok sam ja živ.' Sve što možemo reći je - vidjet ćemo.
Kao zaključnu misao samo recimo da IT sveučilište u Kopenhagenu u Danskoj već koristi podatke koje su naučili od Alpha Goa kako bi trenirali AI na 630.000 poteza iz 2000 igara StarCrafta, piše New Scientist.