Serija 5 oduvijek je bila zlatna sredina BMW-ove ponude, a druga generacija prva je petica koja je dijelom konstruirana uz pomoć računala
Danas je razvoj automobila nezamisliv bez računala, no nekad je bilo riječi o analognom procesu.
Bilo bi tako i kod BMW-ove druge generacije Serije 5 predstavljene 1980. godine. Limuzina je razvijana tijekom sedamdesetih, a preuzela je dijelove ovjesa sa Serije 7, a zbog ABS-a, tada doplate (!) prednji su kotači lupali.
Stoga su inženjeri morali nešto smisliti pa su krenuli u rekonstrukciju prednjeg ovjesa. Međutim, kako bi bili sigurni da je sve dobro podešeno, osim oslanjanja na osjećaj u vožnji morali su odraditi puno kalkulacija, što je bilo brže obaviti računalno.
No kao što možete vidjeti u videu, BMW je tada imao samo jedno računalo koje se koristilo za računovodstvo, primarno za obračun plaća a potom logistiku. Stoga su inženjeri morali tražiti dopuštenje za njegovo korištenje. Serija 5 E28 također je bila prvi BMW s dizelskim motorom.