TEHNOLOGIJA I TURIZAM

Booking.com ima vlastitu trgovinu aplikacijama, dostupna je i u Hrvatskoj

07.03.2019 u 11:15

Bionic
Reading

BookingSuite App Store između ostalog nudi softverska rješenja, API-je i proizvode za brzu jedinstvenu prijavu

Booking.com, digitalna platforma za rezervaciju smještaja, pokrenula je vlastitu trgovinu aplikacijama BookingSuite App Store. U njoj Bookingovi partneri mogu naći softverska rješenja za svoj smještajni objekt i implementirati ih.

Trgovinu je razvio poseban odjel u sklopu Bookinga. Nudi softverska rješenja, API-je i proizvode za brzu jedinstvenu prijavu (Single Sing-On, SSO), koji između ostalog omogućavaju siguran prijenos podataka u skladu s propisima, prijevod informacija o proizvodu na više od 40 jezika, obradu naplate u više od 50 valuta te alate za upravljanje poslovanjem, povezivanje podataka i prikupljanje naknada. Sadržaj je podijeljen u nekoliko kategorija.

BookingSuite App Store ujedno nudi personalizirane preporuke za partnerske smještajne objekte Booking.com-a na temelju njihove vrste (npr. za apartmane), veličine, lokacije, dosadašnjih poslovnih rezultata i referentnih podataka iz turističkog sektora.

Također uključuje proizvode i usluge kreirane s ciljem poboljšanja korisničkog iskustva u objektu, uključujući softverska rješenja za komunikaciju s gostima, prodaju dodatnih usluga i promotivnih ponuda, kao i opcije za online prijavu gostiju.

Sva je rješenja u ponudi, tvrde u Bookingu, moguće implementirati u nekoliko klikova, a na raspolaganju je i besplatni probni period za sve proizvode i usluge.

TEHNO preporuke

Kako brže napuniti smartfon? Evo četiri savjeta

Pogledaj galeriju

Svi proizvodi sinkroniziraju se s postojećim korisničkim računom partnera na Bookingu, pri čemu nema potrebe za dodavanjem novih podataka za plaćanje ili pamćenje nekoliko lozinki. Moguće je otkazati odabrani proizvod u bilo kojem trenutku, kao i prebacivati se između proizvoda i usluga.

BookingSuite App Store trenutačno je dostupan partnerima i pružateljima softverskih rješenja za turistički sektor u Austriji, Belgiji, Hrvatskoj, Francuskoj, Njemačkoj, Grčkoj, Irskoj, Italiji, Nizozemskoj, Poljskoj, Portugalu, Španjolskoj, Švicarskoj i Ujedinjenom Kraljevstvu. Tijekom ove godine trebao bi postati dostupan u više država u Europi, Aziji, Oceaniji i Amerikama.