Microsoft Hrvatska uključit će se u globalnu kampanju čija je ideja je osnažiti generacije djevojaka znanjem i vještinama potrebnim u svijetu u kojem je tehnologija utkana u svaki aspekt života
Microsoft tijekom ožujka i travnja provodi globalnu kampanju #Makewhatsnext kojoj je cilj smanjiti nesrazmjer među spolovima u ICT industriji.
Prema podacima Svjetskog ekonomskog foruma taj nesrazmjer bi mogao nestati tek 2133. godine, a on je posebice očit u računarstvu i STEM zanimanjima (znanost, tehnologija, inženjerstvo, matematika).
Na razini Europe trenutno 30 posto radne snage u ICT sektoru čine žene, a do 2020. godine bi u ICT-u moglo nedostajati oko 825 tisuća radnih mjesta.
Kampanja #Makewhatsnext ističe vrijednost ideja te inovatorice koje su doprinijele značajnim promjenama u svijetu, a ideja je osnažiti generacije djevojaka sa znanjem i vještinama koje su im potrebne da bi postale novi inovatori u svijetu u kojem je tehnologija utkana u svaki aspekt života.
Hrvatska će se također pridružiti organizacijom događanja DigiGirlz, koje će 12. travnja okupiti 90 učenica srednjih škola iz Varaždina, Koprivnice i Zagreba u prostorima Microsofta Hrvatska.
Tijekom osmosatnog događanja učenice će upoznati osnove tehnologije kroz predavanja i radionice o računalnim alatima i rješenjima, osnovama programiranja kao i s prednostima karijere u tehnološkim zanimanjima te nužnim kompetencijama i vještinama.
IT stručnjakinje iz Microsofta i drugih kompanija će tako podijeliti praktična poslovna iskustva te podučavati učenice važnosti korištenja digitalnog marketinga, vođenju projekata i slično.
'Cilj događanja je zainteresirati učenice za odabir karijere u ICT-u te ujedno razbiti stereotipe da u high-tech industrijama rade isklučivo muškarci. Uz to sudionice događanja će imati priliku doznati o nužnim kompetencijama te dobiti smjernice kako biti uspješan u svijetu koji sve više ovisi o razvoju tehnologije i inovacija', rekao je Ivan Vidaković, direktor Microsoft Hrvatska i Bosna i Hercegovina.