Bavarska tvrtka kupcima odsad nudi dizelski BMW M550d xDrive s četiri turba i 400 konjskih snaga
Nova zvijezda iz BMW-a je model s novim dizelskim motorom M550d xDrive. Dostupan je kao limuzina i u praktičnijoj Touring (karavan) izvedbi a ono što se nalazi ispod haube čini ovu Seriju 5 posebnom. Dok je prošli M550d imao tri-turbo 3,0-litarski redni šestcilindarski motor, novom modelu su BMW-ovi inženjeri dodali četvrti turbo da stvore najmoćniji šestcilindarski dizelski motor na svijetu. Dva turbopunjača koji rade na niskom tlaku su novi i zamijenili su prethodni veliki treći turbopunjač, te stalno rade tijekom vožnje. Drugi visokotlačni turbopunjač u ovom automobilu počinje raditi na preko 2.500 okretaja u minuti.
Potpuno novi trolitreni turbo motor ima snagu od 400 konja pri 4.400 okretaja u minuti, što odgovara snazi M5-ice interne oznake E39, ali još važnije, 760 Nm okretnog momenta isporučuje na samo 2.000 okretaja, što je više od generacije M5 koja je nedavno otišla s tržišta. Zanimljivo, no više od 450 Nm je dostupno od niskih 1.000 okretaja u minuti.
Snaga se prenosi kroz standardni osam-stupanjski automatski mjenjač pa M550d xDrive limuzina ubrzava od 0 do 100 km/h u 4,4 sekundi a karavan u 4,6 sekundi. Oboje imaju elektronski ograničenu maksimalnu brzinu od 250 kilometara na sat. Kao i kod M550i, dizelaš je dobio M Sport ovjes spušten za 10 milimetara, a ponuđen je i adaptivni M ovjes kao opcija, kao i aktivni upravljač, također nadoplata.
Izvana je M550d dobio M styling tretman s novim branikom, stražnji s difuzorom, bočne pragove, plave kočione čeljusti i stražnji spojler za limuzinu.
Posebna siva boja se koristi na dijelovima eksterijera uključujući rešetke, retrovizore te na standardnim 19-inčnim kotačima obuvenim u 245/40 R19 gume sprijeda i 275/35 R19 straga. Ako želite, u ponudi je i opcija s 20 ‘colnim’ kotačima.
Unutra, iza osvijetljenih pragova sa „M550d” natpisom, prednji putnici dobivaju sportska sjedala, dok je kabina odjevena u kožu, Alcantaru i aluminijske ukrase. M upravljač s polugama za izmjenu brzina, M pedale i M prikaz instrumenta zaokružuju nadogradnju u odnosu na standardnu Seriju 5. Jedino što je zasad nepoznato jest cijena, koja bi za zemlje EU trebala biti poznata do kraja mjeseca.