BIRAJMO ŠTO GLEDAMO

Domaći projekt podučavat će vašu djecu i vas medijskoj pismenosti

21.06.2016 u 16:04

Bionic
Reading

Agencija za elektroničke medije i UNICEF su s partnerima predstavili su novi web odredište namijenjeno informiranju i edukaciji roditelja, dječjih skrbnika i učitelja o medijskoj pismenosti

Pokretanje web odredišta medijskapismenost.hr nastavak je nacionalne kampanje Birajmo što gledamo koju su UNICEF i Agencija za elektroničke medije pokrenuli u listopadu prošle godine.

Cilj je osnažiti roditelje da aktivno traže znanja i informacije o medijima i načinima na koji oni mogu utjecati na razvoj djece te uključiti roditelje u stvaranje njegovog sadržaja kako bi ponuđene teme u što većoj mjeri odgovarale na potrebe roditelja i djece.


Portal pruža informacije o utjecaju različitih vrsta medija na djecu, obrađuje teme kao što su sigurnost na internetu, nasilje u medijima, stereotipi, utjecaj medija na dječji razvoj te nudi niz savjeta roditeljima kako postupiti u konkretnim situacijama iz stvarnog života.

U stvaranju sadržaja sudjeluju partneri koji svojim djelovanjem doprinose podizanju medijske pismenosti u Hrvatskoj, a među njima su Akademija dramske umjetnosti, Fakultet političkih znanosti u Zagrebu, Hrvatski audiovizualni centar i Hrvatski filmski savez.