Dvije hrvatske kompanije InSky i Infobip udružile su se u novom pothvatu - razvoju TourismInSky rješenja koje uzima u obzir promjene nastale u načinu komunikacije. Ponuđači usluga moraju biti dostupni i prisutni na istim platformama kao i njihovi korisnici, a kako to najbolje iskoristiti u turizmu otkrivaju nam čelnici tvrtki Trpimir Kvesić i Silvio Kutić
Istarski IT div Infobip i mlada zagrebačka tvrtka InSky kraj godine iskoristili su za predstavljanje jedinstvenog rješenja za sve koji se bave - turizmom. Kako tvrde, ova inovacija omogućuje turističkom sektoru pristup globalnoj komunikacijskoj platformi te privlačenje gostiju u Hrvatsku s bilo kojeg mjesta na planetu.
Važnost i potrebu za ovakvim uslugama naglašava i činjenica kako hrvatski turistički sektor predstavlja 18 posto BDP-a s deviznim prihodima od impresivnih 8,8 milijardi dolara u 2016. godini.
Ove dvije kompanije udružile su naime snage i razvile TourismInSky koji koriste brojni domaći hoteli, turističke zajednice i putničke agencije za učinkovito upravljanje svim procesima – od rezervacija, do segmentacije, praćenja potrošnje gostiju i predviđanja.
U turizmu, iskustvo korisnika je ključno, a promjene u načinu komunikacije zahtijevaju da ponuđači usluga budu dostupni i prisutni na istim platformama kao i njihovi korisnici.
Povezivanje s Infobipom, najvećom domaćom IT tvrtkom koja raspolaže globalnom komunikacijskom platformom, omogućuje korisnicima TourismInSky-a da budu dostupni na njima bliskim kanalima – od chat aplikacija kao što je Facebook Messenger, do Vibera.
U slučaju da korisnik u određenom trenutku nije dostupan na spomenutim kanalima, Infobipova platforma osigurat će da poruka bude dostavljena, i to direktno putem SMS-a.
'Fantastična je činjenica da dvije hrvatske IT tvrtke, vlastitim snagama, mogu uspješno integrirati i ponuditi najsuvremenije rješenje za turističku industriju s globalnim dosegom', komentira direktor InSkya Trpimir Kvesić, tvrtke koja se na sceni nalazi tek godinu dana, a izabrana je za najboljeg europskog pružatelja Cloud usluga na EuroCloud Europe ceremoniji u Bruxellesu.
Integracija Infobipove platforme u TourismInSky rješenje otvara mogućnost izravne komunikacije s krajnjim korisnicima, odnosno gostima, i time daje novu dimenziju pruženoj usluzi što izravno utječe na povećanu razinu njihova ukupnog zadovoljstva.
'Turizam je najvažnija gospodarska grana naše lijepe zemlje. Drago nam je da kroz ovo partnerstvo Infobip vrhunskom tehnologijom doprinosi globalnim naporima u privlačenju još većeg broja turista u Hrvatsku', rekao je Silvio Kutić, predsjednik i izvršni direktor tvrtke Infobip i nastavio: 'TourismInSky je idealan primjer rješenja osmišljenog u Hrvatskoj uz podršku globalne komunikacijske platforme, koje ima potencijal primjene u svim turističkim zemljama koje aktivno rade na privlačenju gostiju'.
Kao što smo već pisali, Infobip je svojevrsni nusprodukt poslovne ideje koju su osnivači Silvio Kutić i Izabel Jelenić Vodnjanu predstavili još 2002. Bila je riječ o softverskom projektu Virtualna općina koji je, kao veliki broj današnjih društvenih mreža, stanovnicima omogućio da komuniciraju s udrugama, klubovima, školom i lokalnim institucijama putem SMS-a, weba i maila.
Nakon što je projekt neslavno završio, njegovi autori odlučili su se koncentrirati na razvoj profesionalnih SMS rješenja za poslovne korisnike – nešto čime se Infobip bavi i danas. Razvoj i širenje kompanije doveli su ih do statusa koji imaju danas - onaj međunarodne kompanije s više od 50 ureda na šest kontinenata i klijentima poput Googlea i WhatsAppa.