Zagreb | Studeni 2021. | DPD Croatia uvijek donosi novitete u dostavi, a najnoviji od njih je chatbot – Gita. Svatko tko prima pakete putem DPD-a sada ima dodatni kanal za komunikaciju: primatelji mogu pitati Gitu, chatbot koju kontrolira umjetna inteligencija, o trenutačnom statusu svojih pošiljki
Usluga je integrirana na web stranicu DPD Croatia, a može se koristiti i na računalu i na mobilnim uređajima.
DPD Croatia stalno radi na poboljšanju korisničkog iskustva i nastoji ponuditi rješenja koja će dostavu paketa učiniti što jednostavnijom. Obzirom na nadolazeći vrhunac sezone (peak season) kada volumeni paketa u DPD mreži dostižu svoj maksimum, odlučili smo razviti jedinstven način komunikacije koji će korisnicima uštedjeti vrijeme – nema više čekanja na javljanje agenta ili iščekivanja povratnog odgovora na mail.
Kada korisnik posjeti https://www.dpd.com/hr/hr/ Gita se najprije prikazuje u smanjenom prozoru. Na računalima postoji crveni prozor za razgovor pod nazivom „Trebate pomoć“, dok se na pametnim telefonima chatbot prikazuje kao slika avatara. Prozor za razgovor otvara se klikom na relevantno područje. Korisnici tako mogu pitati Gitu o statusu svojih paketa – na primjer, mogu saznati odgovore na pitanja „Gdje je moj paket?“, „Kako mogu vratiti paket?“, „Nisam na adresi dostave, što dalje?“ i slično. Ako početno pitanje ne sadrži sve potrebne podatke, chatbot će ih zatražiti. Tako će primatelju pružiti sve potrebne informacije u vrlo kratkom vremenu.
Ako netko postavi pitanje na koje Gita trenutačno ne može ili ne zna odgovoriti, krajnji korisnik neće ostati bez podrške. U takvim slučajevima DPD chatbot će automatski pružiti poveznicu ili opciju kontakta putem kojih se može doći do slobodnog agenta korisničke podrške. Uz sve navedeno, Gita iznimno brzo odgovara na korisničke upite, a dostupna je 24/7. U mogućnosti je upravljati tisućama korisnika istovremeno, pritom pružajući maksimalno zadovoljstvo korisnicima, a to čini pomoću automatiziranih ponavljajućih zadataka. Također, u mogućnosti je pamtiti informacije u razgovoru s korisnicima te ih nikada ne zaboraviti. Upravo zato je Gita personalizirani asistent svakog korisnika!
„Naš chatbot Gita dodatni je kanal koji naši primatelji mogu koristiti kako bi brzo i izravno saznali gdje se nalazi njihov paket. Svakako će se u budućnosti usluga proširiti i na dodatne funkcije, poput inteligentnog prepoznavanja govora. Tako će Gita biti u stanju razumjeti što korisnik želi znati i pružiti trenutnu pomoć. S Gitom krećemo na putovanje tijekom kojeg će se jedna za drugom dodavati nove funkcionalnosti za pošiljatelje i primatelje. “ - Emin Bajraktari, voditelj pozivnog centra DPD Croatia.
Korištenje chatbota nije obvezno za pošiljatelje i primatelje. Sve postojeće mogućnosti kontaktiranja su, naravno, još uvijek dostupne: od osobne telefonske podrške, podrške putem e-maila pa do upita o uslugama putem društvenih mreža (Facebook, Instagram, LinkedIn).
DIGITALNE USLUGE: jednostavne i brze
Kako bi primateljima pružili maksimalnu fleksibilnost, digitalne usluge DPD Croatia osmišljene su za brzo i jednostavno postizanje željenog rezultata. Ponosno ističemo Predict uslugu koja prognozira isporuku s točnošću unutar jednog sata. Osim toga, primatelji mogu koristiti live-tracking (praćenje uživo) koje podržava praćenje lokacije kako bi točno mogli vidjeti udaljenost kurira. Zahvaljujući maksimalnoj transparentnosti, primatelji mogu točno procijeniti hoće li biti kod kuće u vrijeme nadolazećeg pokušaja isporuke. U slučaju da je neće biti u mogućnosti dočekati ili im nešto iskrsne, mogu jednostavno odgoditi dostavu ili odabrati alternativnu opciju dostave – Pickup lokacije, DPD Direct4.me paketomate, sigurno mjesto koje sami odaberu, DPD depoe ili urbani City depo u centru Zagreba.
Kontinuirano nastavljamo raditi na razvoju te poboljšanju naših usluga kako bismo korisnicima omogućili što jednostavniju i bržu dostavu.
DPD u Hrvatskoj
DPD Croatia dio je DPDgroup, druge najveće dostavne mreže paketa u Europi. Uz 97.000 stručnjaka za dostavu i Pickup mrežu s više od 58.000 lokacija za preuzimanje paketa, DPDgroup svakodnevno dostavlja 7,5 milijuna paketa - 1,9 milijarde paketa godišnje - putem branda DPD, Chronopost, SEUR i BRT. DPD je u Hrvatskoj započeo s radom 2003. godine. U 18 godina postojanja na domaćem tržištu, postao je jedan od ključnih igrača i stručnjak na domaćem tržištu, pružajući visokokvalitetnu uslugu dostave paketa. DPD iz dana u dan posluje u ime tisuća zadovoljnih korisnika te kombinira inovativnu tehnologiju i lokalno znanje kako bi pružio fleksibilnu i user-friendly uslugu kako za otpremnike tako i za kupce. Svojom vodećom Predict uslugom, aplikacijom myDPD te Pickup lokacijama i paketomatima za preuzimanje paketa DPD postavlja novi standard za praktičnost držeći kupce blisko povezane s isporukom njihovih paketa.
Za više informacija posjetite:
- DPD Croatia web stranicu: www.dpd.hr
- Ako želite biti u toku s najnovijim vijestima iz DPD Croatia i DPDgroup pratite nas na društvenim mrežama: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube.