Nakon nekoliko najava, nekolicine simpatičnih 'teasera' i konačne službene objave tijekom proteklog sajma E3 ekipa Paragona izdala je i prvi 'gameplay foršpan'
U njemu, ako ste upoznati sa žanrom moba, barem što se mehanika tiče - nećete vidjeti baš previše tog novog. Paragon je, u svojoj srži, i dalje moba, što otprilike znači da i dalje postoje tri staze između kojih se nalazi gustiš, džungla iliti šikara.
Ono što Paragon čini privlačnijim od drugih igara njegovog žanra je grafika. U ovim ranim stadijima razvoja ovaj naslov izgleda apsolutno brutalno. Ako će konačna verzija biti imalo slična makljaži kojoj smo svjedočili tijekom najnovijeg gameplay foršpana, stvar će u konačnoj verziji izgledati sjajno.
Što se likova tiče, drago nam je da se Epic potrudio napraviti barem zanimljive modele kad već nije imao ideje kako sklopiti neki novi stereotip. Da, igra ima tenkove, asasine, dalekometne DPS-ove i magove. I toga se ne srami. Kako bi začinili formulu, dizajneri iz Epica u priču su uveli i sustav karata koji, kažu, uspješno zamjenjuje magične predmete na koje smo svi navikli.
Na kraju dana glavna snaga Paragona je, realno, ta da kroči vrlo utabanom stazom i da se, za razliku od konkurenata, može dičiti grafikom koju Dota i LoL vjerojatno neće jako dugo vremena uspjeti nadmašiti.
Epic je najavio alfu za početak ove godine dok ćemo mi (smrtnici) u betu moći uskočiti tek ovog ljeta. Za predbilježbe i malkice više informacija o igri posjetite Paragonovu službenu stranicu