Noćna mora digitalnih izdavača postaje, čini se, stvarnost: nedavne velike promjene u Facebookovom algoritmu igrale su veliku ulogu u gašenju omiljenog digitalnog medija
Izdavač LittleThings, koji je proizvodio digitalni sadržaj namijenjen ženama, prisiljen je staviti ključ u bravu, velikim dijelom zbog promjena koje je Facebook unio u algoritam kojim određuje prikazivanje sadržaja na svojim stranicama.
U približno četiri godine od pokretanja LittleThings je uspio prikupiti više od 12 milijuna sljedbenika na najvećoj društvenoj mreži svijeta. Njegovi video sadržaji redovno su bilježili na tisuće pregleda.
No, nakon što su u Facebooku odlučili smanjiti prikazivanje sadržaja kojeg se pasivno konzumira - u korist objava naših rođaka i prijatelja - LittleThings je ostao bez približno 75 posto organskog prometa. To se, naravno, porazno odrazilo na prihode i zaradu, pa je tvrtka nastala na projektu koji je trebao biti posvećen kućnim ljubimcima morala obustaviti poslovanje.
U studenom su bili angažirali poslovnu banku kako bi im pomogla u pronalasku strategije opstanka, a pregovaralo se i o prodaji posla. Čini se očitim kako zadovoljavajuće rješenje nisu uspjeli naći, dok se pad prometa pobrinuo za propast pregovora o prodaji. Kako je navedeno u objavi za javnost, niti jedna promjena Facebookovog algoritma prije nije imala tako drastično negativan učinak na tu tvrtku.
Što će biti s brendom građenim četiri godine zasad nije poznato. Vlasnici se nadaju kako će naći načina i dići ga iz mrtvih, ali to bi moglo potrajati mjesecima. Njihovo web odredište trebalo bi biti aktivno još neko vrijeme, dok ne obavijeste čitateljstvo o zatvaranju, piše Business Insider.