NISMO DUGO ČEKALI

Eto nam i prve veće žrtve novog Facebookovog algoritma

01.03.2018 u 11:59

Bionic
Reading

Noćna mora digitalnih izdavača postaje, čini se, stvarnost: nedavne velike promjene u Facebookovom algoritmu igrale su veliku ulogu u gašenju omiljenog digitalnog medija

Izdavač LittleThings, koji je proizvodio digitalni sadržaj namijenjen ženama, prisiljen je staviti ključ u bravu, velikim dijelom zbog promjena koje je Facebook unio u algoritam kojim određuje prikazivanje sadržaja na svojim stranicama.

U približno četiri godine od pokretanja LittleThings je uspio prikupiti više od 12 milijuna sljedbenika na najvećoj društvenoj mreži svijeta. Njegovi video sadržaji redovno su bilježili na tisuće pregleda.

  • +39
Ovo je Mark Zuckerberg Izvor: Društvene mreže / Autor: NN

No, nakon što su u Facebooku odlučili smanjiti prikazivanje sadržaja kojeg se pasivno konzumira - u korist objava naših rođaka i prijatelja - LittleThings je ostao bez približno 75 posto organskog prometa. To se, naravno, porazno odrazilo na prihode i zaradu, pa je tvrtka nastala na projektu koji je trebao biti posvećen kućnim ljubimcima morala obustaviti poslovanje.

U studenom su bili angažirali poslovnu banku kako bi im pomogla u pronalasku strategije opstanka, a pregovaralo se i o prodaji posla. Čini se očitim kako zadovoljavajuće rješenje nisu uspjeli naći, dok se pad prometa pobrinuo za propast pregovora o prodaji. Kako je navedeno u objavi za javnost, niti jedna promjena Facebookovog algoritma prije nije imala tako drastično negativan učinak na tu tvrtku.

Što će biti s brendom građenim četiri godine zasad nije poznato. Vlasnici se nadaju kako će naći načina i dići ga iz mrtvih, ali to bi moglo potrajati mjesecima. Njihovo web odredište trebalo bi biti aktivno još neko vrijeme, dok ne obavijeste čitateljstvo o zatvaranju, piše Business Insider.