Tijekom konferencije 'Web::Strategija 16 - Laboratorij digitalnog marketinga' dodijeljene su nagrade za najbolje web marketing kampanju i korporativne web stranice za ovu godinu
U kategoriji 'Najbolja web-marketing kampanja 2015' najbolje je birao žiri u kojem su bili Elmira Majerić, Bojan Bernik i Luka Solenički. Nagrađene su kampanje 'Budućnost u Adrisu' (Bruketa&Žinić OM i Brlog), 'Vremenski trezor' (Bruketa&Žinić OM, Mediacom, Degordian i Digitalno poslovanje Zagrebačke banke) i 'Njuškalo je nestao' (Size).
'Sve tri kampanje imaju jako dobro osmišljenu komunikaciju i ljudima šalju jasnu i nedvosmislenu poruku., no Adrisova kampanja je za nijansu pobijedila dodirnuvši se teme koja je zadnjih par godina aktualna, a to je iseljavanje mladih obrazovanih ljudi u potrazi za poslom', naveo je žiri u obrazloženju.
Najbolje korporativne stranice ocjenjivali su Tomislav Buza, Davor Erić i Dražen Tomić. Odabrali su stranice Vegete (Nivas), Podravke (Web.burza) i Gauss Development (Gauss Development).
'Korporativne web stranice moraju odražavati svijest kompanije o važnosti nastupa na webu i prezentacije sadržaja prije svega zanimljive poslovnim posjetiteljima, no ta se svijest u Hrvatskoj vrlo često ne prepoznaje. Ovogodišnji dobitnici su na drugačiji način pristupili web prezentacije kompanije ili branda zaslužili nagrade.
Potrebna je promjena svijesti, ali i shvaćanje interneta kao medija. Pritom dizajn koji je automatski prlagodljiv različitim uređajima - računalima, tabletima ili pametnim telefonima, nešto je što korporativni web jednostavno mora imati.
Vegeta.hr koristi responzivan pristup koji omogućava korisnicima jednako iskustvo bez obzira kojim preglednikom ili na kojem uređaju gledaju sadržaj, a i obiluje novitetima kao što su inteligentni interaktivni sadržaji 'Mood Food'. Njihova posebnost leži u istraživanju tržišta i suradnji s psihologom u kojemu su raspoloženja i prehrana povezani kroz napredne algoritme', ocijenio je žiri.