Kompanija razvija vizualnu pretragu za dućane na Instagramu te uvodi nove značajke za kupovinu putem WhatsAppa i Marketplacea
Facebook radi na novoj vizualnoj pretrazi za Instagram, a usput i pojačava velik broj značajki za inernetsku kupovinu putem platforme. Mark Zuckerberg je tijekom službene izjave naglasio da kompanija radi na sustavima i alatima za pretragu pomoću kamere, prenosi Engadget.
Značajka bi mogla biti slična onima iz Snapchata i Pinteresta koje se jako oslanjaju na vizualnu pretragu. Zuckerberg je predstavio i dva načina korištenja ove tehnologije. Vizualna pretraga moći će ponuditi slične proizvode u drugim dijelovima aplikacije ili bi mogla pomoći pronaći proizvode pomoću kamere ili slika iz galerije smartfona.
'Kad pronađete nešto što vam se sviđa, moći ćete vidjeti slične proizvode u svim dućanima na našim platformama - ovim ćemo fotografije učiniti puno povezanijima s prodajom' komentirao je Zuckerberg.
Pored noviteta vezanih uz Instagram Zuckerberg je najavio i dolazak Facebook dućana u Marketplace i WhatsApp. Facebook već neko vrijeme integrira kataloge proizvoda u razgovore na WhatsAppu, no sad će dućani moći raditi izloge koji će biti integrirani u aplikaciju.
Kompanija također radi na 'reklamama za dućane' kojima dućani mogu slati reklame temeljene na 'individualnim preferencama'. Facebook će dodatno personalizirati ove reklame dodavanjem specijalnih ponuda ili promocija.