Zaštitni znak najveće društvene mreže svijeta prošao je kroz još jednu u nizu jedva primjetnih izmjena
Prije nekoliko mjeseci X (tada još poznat kao Twitter) je prošao kroz značajnu promjenu brenda, tijekom koje su promijenili ime, logotip i sve s time povezano.
Uklonjena je čak i poznata ptičica Larry, koja je dugo bila prepoznatljiv zaštitni znak te društvene mreže.
Bilo je to jedno od većih rebrandiranja neke velike tehnološke tvrtke zadnjih nekoliko godina. U promjene te vrste upustili su se i u Facebooku, iako nisu ni približno toliko ambiciozni kao Elon Musk i društvo.
Gotovo neprimjetno su osvježili logo, što je vjerojatno promaklo većini korisnika, ali ne i nekolicini oštrookih.
U čemu je razlika, pitate se? Pa, ponešto su izmijenili malo slovo f i stavili tamniju nijansu plave boje u pozadinu. I to je to. Font je i dalje Facebook Sans, sve je drugo ostalo isto.
U tvrtki Meta Platforms ipak vjeruju kako je riječ o značajnoj promjeni, dovoljno velikoj da se o njoj obavijesti javnost. Smatraju kako je njihov logo sad 'smioniji, električan i vječan'.
Također su najavilo kako su nadogradili i paletu boja u aplikaciji za Facebook, kako bi 'unijeli više dimenzionalnosti i emocije u reakcije'.