Potaknuti zahtjevima korisnika koji su željeli više objava obitelji i prijatelja, u najvećoj društvenoj mreži na svijetu odlučili su testirati odvajanje sadržaja. To se pak nikome nije svidjelo
Omrznuli eksperiment Facebooka koji je objave kompanija razdvajao od onih prijatelja i obitelji, čini se ide prema svom kraju.
Kako piše Guardian, ova praksa rezultirala je povećanjem lažnih vijesti i dezinformacija na najvećoj društvenoj mreži na svijetu.
'U ovo smo krenuli potaknuti zahtjevima korisnika za povećanjem sadržaja koji dolazi od strane obitelji i prijatelja', napisao je šef Facebookova News Feeda Adam Mosseri, osvrnuvši se na izdvajanje medijskih objava na tržištima Sri Lanke, Gvatemale, Bolivije, Kambodže, Srbije i Slovačke.
'No, dali ste nam svoj odgovor - ne želite razdvajanje objava', nastavlja te dodaje kako su ankete pokazala kako ovaj eksperiment nije pomogao u zbližavanju s prijateljima obitelji. Štoviše, dva odvojena 'Feeda', malo kome su se svidjela.
Ovo se ne odnosi na generalnu najavu Facebooka početkom godine kada je objavljeno kako će se više poticati angažman korisnika smanjenjem javnog sadržaja.