Iako hashtag nije polučio spomena vrijedan uspjeh, Facebook nastavlja uvoditi značajke koje tviteraši već dobro poznaju. Sad je na red došla značajka 'trending'
Trending će izdvajati i naglašeno prikazivati teme i rasprave o kojima se u danom trenutku više priča, a za koje Facebookov algoritam procijeni da su relevantne i za vas, objavljeno je na Facebookovu službenom blogu.
Drugim riječima, funkcionira slično kao i Twitterova značajka Trendindg Topics
Moći ćete je naći desno od News Feeda. Rezultati potrage za raspravama će vjerojatno biti više personalizirani nego oni na Twitteru, zbog toga što Facebook raspolaže s puno više vaših osobnih podataka i zna više o vašim običajima i navikama. Zato pazite što lajkate.
Svaku će temu pratiti naslov koji će ukratko objašnjavati zašto je baš to tema u trendu. Moći ćete kliknuti na bilo koji od njih i vidjeti najzanimljivije postove ili stranice na kojima se razgovara o određenoj temi.
Trending je zasad dostupan u nekoliko odabranih zemalja. Nije još poznato kad će biti dostupan kod nas.