Najveća društvena mreža svijeta okuplja novinarski tim koji će biti zadužen za nadolazeću sekciju vijesti koju planiraju pokrenuti do kraja godine
Facebook je objavio oglase za tri radna mjesta za koja traže, kako je navedeno, 'iskusne novinare' koji će 'odabirati vijesti'.
Preciznije rečeno, iz sadržaja kojeg nude izdavači odabirat će najvažnije priče dana, planirati događanja, analizirati podatke za oblikovanje strategije izvještavanja i surađivati s timovima za razvoj proizvoda kako bi poboljšali korisničko iskustvo.
TEHNO SAVJETI
Vjerojatno ih ne znate: Isprobajte ovih pet zanimljivih trikova za Facebook
Želite li se prijaviti za posao u Londonu ili jedno od dva radna mjesta u Sjedinjenim Državama, trebate imati:
- zvanje sveučilišnog prvostupnika.
- pet ili više godina relevantnog iskustva, uključujući rad u novinarstvu i povijest 'izvrsne procjene vijesti'.
- imati iskustva u radu s vijestima u digitalnom okruženju.
Radit ćete u malom timu (manje od deset ljudi) ograničenog fokusa. Usporedbe radi, Apple za svoju aplikaciju News - kojeg u Facebooku navodno pokušavaju oponašati - zapošljava timove od 30 urednika. Posao će vam biti odabirati najvažnije vijesti. Za ostale će se brinuti algoritam, temeljem parametara kao što su koje stranice ljudi prate i koje su vijesti već podijelili.
Šefica će vam biti Campbell Brown, Facebookova dirketorica za medijska partnerstva, ali bi trebali raditi odvojeno od Facebookovih zaposlenika zaduženih za suradnju s izdavačima.
U Facebooku još pokušavaju pridobiti izdavače kao što su New York Times i Washington Post na uključivanje u projekt koji bi u Sjedinjenim Državama trebao krenuti krajem listopada ove godine. Kako bi dobili njihov sadržaj navodno im nudi do tri milijuna američkih dolara godišnje za trogodišnje ugovore, piše Business Insider.