Prema najnovijim izvješćima, prosječno vrijeme koje korisnici provode na Facebooku nastavlja padati, dok puno popularniji Instagram polako ali sigurno raste
Facebook i Instagram iznimno su popularne aplikacije čija popularnost, prema najnovijim izvješćima ide u potpuno suprotnim smjerovima. Vrijeme provedeno u aplikaciji Facebook tako pada iz dana u dan, dok u isto vrijeme Instagram postaje sve popularniji i popularniji, prenosi Business Insider.
Prema nedavnom izvješću Cowena, kompanije koja se bavi financijskim uslugama, u prvom kvartalu 2019. prosječno vrijeme provedeno na Facebooku u SAD-u palo je na 49 minuta sa prosječnih 51 prije tri mjeseca i 58 prosječnih minuta u prvom kvartalu 2017. Instagram, u međuvremenu, je polako rastao do 34 minute dnevno (3 posto godišnje), a trenutno je najpopularniji među mladima.
Anketa je sprovedena na testnoj skupini od 2500 ljudi te pruža uvid u korisničku reakciju u jeku godine išarane Facebookovim skandalima. Instagram u međuvremenu, dijelom zbog dobrog imidža, iz dana u dan sve brže raste. Analitičari iz Cowena Facebook opisuju kao 'glavnu društvenu reklamnu platformu' i predviđaju rast od 15 posto godišnje do 2024.
Razlog pada vremena provedenog na Facebooku dijelom je i sam Mark Zuckerberg koji je uslijed brojnih skandala najavio radikalnu promjenu načina na koji će Facebook funkcionirati, naglasivši da korisnici trebaju provesti 'kvalitetno vrijeme' na mreži, makar to značilo da na njoj provode sveukupno manje vremena.
Instagram, u drugu ruku, nastavlja rasti. 'Instagram je zabilježio četverominutni dnevni porast korištenja među korisnicima između 25 i 35 godina starosti' piše u izvješću. 'Broj korisnika između 18 i 24 je također porastao za 2 minute dnevno u odnosu na prošlu godinu' zaključuju analitičari iz Cowena.
jeste li znali?