Tehnološki najnapredniji automobili današnjice su McLaren P1, Porsche 918 Spyder i Ferrari LaFerrari
Riječ je o hibridnim hiperautomobilima koji kombiniraju V-motore s elektromotorom i baterijom, no način na koji to čine razlikuje se od modela do modela.
Naime, dok su McLaren i Porsche takozvani plug-in hibridi koji vlasniku omogućavaju da putem standardne utičnice napuni njihovu bateriju za kraće vožnje na isključivo električnu energiju, Ferrari to nije. Ili su nas tako barem uvjeravali iz Maranella.
Talijani su od samog početka isticali kako elektromotor u LaFerrariju ne može djelovati samostalnom, već isključivo kao nadopuna atmosferskom V12, no da to baš i nije tako, dokazuje videoisječak koji donosimo u nastavku.
Kao što možete vidjeti, LaFerrari se prije buđenja 790 konja neko vrijeme kotrlja bez ikakvog zvuka.
Zašto bi Talijani prešutjeli da njihov automobil ima ovu mogućnost? Najvjerojatnije stoga što su maksimalna brzina i doseg, budući da Laferrari ima manju bateriju od konkurencije, toliko maleni da nisu vrijedni spomena.
Pogledajte i recite nam što mislite u komentarima.