Njemačkim Autobahnom bi uskoro mogao 'kraljevati' Ford, a ne Audi ili Porsche. Novi Ford Mustang se po svoj prilici pokazao punim pogotkom za njemačko tržište, nakon što su se u SAD-u odlučili na širenje tržišta 2015. godine. Mustang je tako prošli mjesec postao najprodavaniji sportski automobil i našao se ispred popularnih modela Audi TT i Porsche 911
Ovakvo što teško da su očekivali u Fordu. Mustang je npr. dvostruko skuplji u Njemačkoj nego li je u svojoj matičnoj zemlji. Četverocilindrični turbo u ponudi cjenovno počinje od kakvih 38 tisuća eura, to jest nešto preko 43 tisuće dolara. U SAD-u se isti model prodaje za manje od 26 tisuća dolara.
Nešto snažnije izdanje, V8 Ford GT u Europi cjenovno počinje od 50 tisuća dolara (preračunato) dok isto vozilo u SAD-u košta 32 tisuće. Naravno, ima tu i stvari s porezima i ostalim računicama - no cijena je i dalje značajno viša u Europi. Neovisno o tome, ljubitelji sportskih vozila u Njemačkoj posebno su se vezali uz skuplji model GT.
S tim rečenim, Mustang je i dalje 'bagatela' u odnosu na Porsche 911, koji cjenovno počinje od vrtoglavih 96 tisuća eura za osnovni model bez dodatne opreme. Možda je zanimanje za ovaj sportski model iz SAD-a sada mnogo jasnije. U Njemačkoj je dostupno mnogo manje vozila koja mogu pružiti performanse Mustanga za sličnu cijenu. Inženjeri Forda su navodno koristili Audijev S5 i Porsche 911 kao glavnu metu pri izradi Mustanga nove generacije, posebno po pitanju upravljivosti i držanja ceste.
Prošli mjesec u Njemačkoj je tako prodano 780 modela Mustang, dok je Porsche prodao 752 modela 911-tke. Mustang se prodavao bolje i od modela Boxster i Cayman zajedno (prodanih u 642 primjerka). U prvih tri mjeseca Ford je po prodajnim rezultatima ugrabio drugo mjesto, s prodanih 1.823 modela Mustang. Prestigao ih je tek Audi modelom TT, uz prodanih 2.299 primjeraka.
Preko Bare je konkurencija nešto opakija - jer u računicu ulazi Chevroletov Camaro.