Redizajnirani Ford Mustang će umjesto V6 motora dobiti EcoBoost s četiri cilindra, automatski mjenjač s deset stupnjeva prijenosa te digitalnu instrumentnu ploču
Osvježenje donose nova svjetla, redizajnirani prednji odbojnik, šira prednja maska i poklopac motora automobila koji je 20 milimetara niži. Na stražnjoj strani je novi C-oblik stražnjih svjetala, difuzor koji je sada u crnoj boji, a na GT-u, mali stražnji spojler. Ostale izmjene uključuju dodavanje opcijskog dodatnog digitalnog instrumenta s 12-inčnim zaslonom, umjesto tradicionalnih analognih mjernih instrumenata koji nudi tri zasebna prikaza - Normal, Sport i Track način rada.
Kako je V6 motor otišao u zaborav, kupcima je ostao izbor između 2,3-litarskog EcoBoosta s četiri cilindra ili poznatog 5,0-litarskog V8, s tim da običan Mustang dobiva i novi automatski mjenjač s 10 brzina koji će ponuditi brže izmjene i odaziv nego stari šesterostupanjski automatik. Iako Ford nije objavio još nikakve brojke, naveli su da će četverocilindrični EcoBoost pružiti više okretnog momenta od dosadašnjeg V6 motora, te da V8 obujma pet litara sada dolazi opremljena s izravnim ubrizgavanjem goriva, što u prijevodu znači više snage i manju potrošnju goriva.
Novi Ford Mustang također ima koristi i od novih amortizera, izmjena na stražnjem ovjesu koje navodno čine Mustang agilnijim nego dosad. U ponudi su i MagneRide adaptivni amortizeri su kao opcija, što je prvi put kod ovog automobila. Dorađen je i interijer s boljim materijalima, a sve dostupno na coupe izvedbi dostupno je i na kabrioletu, koji je također izmijenjenog izgleda.