Google je već tradicionalno pred kraj godine predstavio pretraživačku statistiku svojeg popularnog web pretražitelja, što znači da znamo pojmove koje su najčešće upisivali žitelji Lijepe naše
Bliži nam se kraj kalendarske godine, a to znači samo jednu stvar - vrijeme je za globalne Google statistike. Pretraživački div već je, naime, poznat po godišnjem izvješću o pretraživačkim sklonostima svojih posjetitelja, a ovogodišnji najpopularniji pojam u Hrvatskoj poprilično nas je iznenadio. No, s obzirom da smo imali prilično burnu godinu, to se očigledno reflektiralo i na guglanje.
Najpretraživaniji pojmovi Google Hrvatska:
- DIP
- Despacito
- Wimbledon
- Eurosong
- Rukometno prvenstvo
Korisnici hrvatskog Googlea tako su u 2017. najviše pretraživalji pojam DIP, odnosno Državno izborno povjerenstvo. Drugi najtraženiji pojam bio je neponovljivi ljetni smeš-hit Despacito, a ukorak su ga slijedili Wimbledon, Eurosong, Rukometno prvenstvo, iPhone 8 i pojam sudbina.
Događanja i filmovi
Što se popularnih događanja tiče, najviše se pretraživali izbori, Wimbledon i Eurosong. Filmoljupci iz Hrvatske u 2017. su naviše guglali La La Land, pa potom Samo nebo zna i Wonder Woman.
Cjelovitu statistiku možete pronaći na Googleovim službenim stranicama.
Što se globalnih trendova u Google pretraživanju tiče, ljude je najviše zanimalo kako nešto napraviti.
Kako se pridružiti vojsci, kako napraviti poster za proteste, kako se zaštititi od uragana, kako biti dobar roditelj...neki su od najčešćih upita postavljenih Googleu. Detalje pogledajte u videu.