Pretplatnici na digitalne novine i časopise uskoro će vidjeti njihove članke više plasirane u prikazu rezultata pretrage Googleovom tražilicom
Osim što će bolje plasirati linkove na članke medija na koje smo pretplaćeni, Googleova tražilica uskoro bi trebala početi dijeliti podatke koji pokazuju tko bi mogao kupiti pretplatu, ne bi li pomogla mediijima u boljem ciljanju potencijalnih korisnika.
Više pojedinosti o novom pristupu Google bi navodno trebao otkriti tijekom događanja najavljenog za 20. ožujka.
U divu iz Mountain Viewa prošle su godine olabavili politiku 'prvi klik je besplatan' i najavili kako namjeravaju podijeliti prihode s izdavačima koji koriste njihove nove alate za pretplatu. Mediji ih već dulje vrijeme kritiziraju zbog toga što su ostavljeni na milost i nemilost algoritmima tražilice, piše Engadget.
Čini se kako Google ovim potezima nastoji bar malo izgladiti odnose, ali i ujedno iskoristiti promjenu Facebookove politike, kojom se ta društvena mreža okreće više prema korisničkom sadržaju.