Tehnološki div ubacuje značajku koja izabrane odjevne predmete na slikama prilagođuje različitim veličinama i oblicima tijela
Google uvodi dvije nove značajke za svoje online shopping iskustvo. Dizajnirane su da pomognu kupcima koji traže odjeću pomogavši im vizualizirati kako će odjeća izgledati na različitim tipovima tijela, piše Verge.
Značajka koja je od danas dostupna u SAD-u korisnicima dozvoljava virtualno isprobavanje koje realistično prikazuje kako određeni predmet izgleda na različitim ljudskim modelima. Ovi su modeli dostupni u nekoliko boja kože, a imaju različite tipove kose i oblike tijela (sve od XXS do 4XL) ne bi li korisnicima pomogli vizualizirati kako će određerni artikl izgledati na određenom tipu tijela koji je sličan njihovom.
Za sad ovu značajku podržavaju samo ženski topovi nekoliko brendova poput H&M-a, Anthropologieja, Everlanea i Lofta, s time da Google najavljuje da će muški topovi i 'druga odjeća' biti dostupni kasnije ove godine. Značajka je dizajnirana kako bi smanjila razočaranost kupaca vizualizacijom odjevnog predmeta na osobi. Kompanija navodi da prema internim podacima 59 posto online kupovina završi razočaranjem zato jer su očekivali da će predmet drukčije izgledati na njihovom tijelu, dok se 42 posto ne smatra dovoljno prezentiranima po pitanju prikazanih modela.
Za ovaj pothvat Google koristi generativnu umjetnu inteligenciju koja je trenirana dodavanjem Gaussianske buke slici, stvorivši nasumične piksele koje model uči micati kako bi generirao realistične slike. Procedura Googleovom modelu dozvoljava realistični prikaz odjevnog predmeta dok se previja, gužva ili visi na određenom dijelu modela, bez obzira pod kojim kutom oni pozirali. Sami modeli nisu generirani umjetnom inteligencijom - ona samo služi za 'odijevanje'.
Datum dolaska značajke u EU još nije poznat.