Nastavak nevjerojatno popularne mobilne igre Candy Crush Saga pokušat će ostvariti sličan uspjeh, ili barem tako planiraju u King Entertainmentu. Ljestvica je postavljena vrlo visoko, no nekolicina analitičara smatra da bi King lako mogao vodama Zynge, bez ičeg revolucionarnog u svojoj ponudi
Igra Candy Crush Soda Saga je sada postala dostupnom globalno, a riječ je o naslovu koji se igra virtualno identično kao prethodnik. Soda Saga donosi 135 novih razina, a zadržan je i model u kojem je sama igra besplatna - dok se naplaćuju određene mogućnosti unutar naslova.
King Digital Entertainment je doživio eksplozivan poslovni rast, toliki da je kompanija postala javnom u ožujku ove godine. To je donijelo i dozu pritiska - posebno jer je kompanija zabilježila pad profita i prihoda. Potreba za novim naslovom je postala vrlo jasna.
No, King pokušava ići dalje s provjerenom formulom. Candy Crush je itekako i dalje lukrativan pa je izrada sličnog nastavka bila potpuno očekivan potez. Istovremeno, kompanija će pokušati staviti naglasak na druge proizvode van CC franšize, što bi se moglo pokazati kritičnim za poslovanje.