HT-ovo tehnološko rješenje dopušta svakom korisniku pristup komunikacijskim uslugama bez vlastitog klijentskog softvera ili aplikacije. Već ga koriste u servisu instrukcije.tv
Global Telecom Business Award 2014, prestižna svjetska nagrada za najinovativnije telekomunikacijske projekte, ove je godine u kategoriji Wireless Network infrastructure Innovation dodijeljena Hrvatskom Telekomu za implementaciju rješenja WebRTC na tehnologiji IMS.
Na svečanoj dodjeli u Londonu nagradu je preuzeo Žarko Klobučarević, član HT-ovog tima koji je radio na projektu.
WebRTC je tehnologija koja omogućuje pružanje usluga govora, videa i poruka (na načelu chata) unutar aplikacija web preglednika. Nagrađeno je rješenje Hrvatski Telekom razvio u suradnji s projektnim partnerom Mavenir Systemsom.
Primjena ove tehnologije dopušta svakom korisniku pristup komunikacijskim uslugama bez vlastitog klijentskog softvera ili aplikacije.
Ovaj jednostavan, ali moćan komunikacijski alat ima mnoge primjene, a jedna je od njih, u ovoj testnoj fazi, uspješno realizirana na HT-ovoj mreži budućnosti - TeraStreamu. Riječ je o usluzi instrukcije.tv koja je obogaćena interaktivnom komunikacijom s dijeljenjem radne površine putem tehnologije WebRTC, čime se ne samo promovira ova tehnologije već i ideja interaktivnog e-učenja.
'Nagrada je veliko priznanje cijelom timu koji je sudjelovao u realizaciji ove iznimno zanimljive ideje. Inovacija se odnosi, u tehničkom smislu, na virtualizaciju funkcionalnosti mreže u najnaprednijem tehnološkom okruženju koncepta TeraStream.
Projekt je realiziran u svega nekoliko tjedana, zahvaljujući vizionarstvu marketinškog dijela tima te stručnosti i trudu svih uključenih u projekt', kaže Nenad Šlibar, direktor HT-ovog Odjela za razvoj jezgrene mreže.
'Trenutno se želimo fokusirati na implikacije koje WebRTC donosi u telekom industriji i maksimalno iskoristiti njegove prednosti koje utječu na jednostavniji način obavljanja poslovnih aktivnosti.
Web bazirani klijent omogućuje nam da ubrzamo lansiranje određenih usluga kreirajući inovativno korisničko iskustvo za naše poslovne korisnike te im ponudimo visokokvalitetnu glasovnu i video komunikaciju baziranu na internetskoj tehnologiji', kaže Jerko Dumanić, direktor Sektora za marketing poslovnih korisnika.