Hyundai i20 Coupe, i30 i i40
Izvor: Promo fotografije / Autor: hyundai
Hyundai i20 Coupe, i30 i i40
Izvor: Promo fotografije / Autor: hyundai
HRPETINA NOVITETA
Dok su europski i američki proizvođači skloni objavljivati novosti u nekakvim razumnim vremenskim razmacima kako bi svaka vijest dobila adekvatan prostor u medijima, korejski se ovakvim detaljima ne zamaraju. Hyundai je tako upravo istresao šleper noviteta
Gdje početi?
Redizajnirani i40 dobio je nove LED maglenke, automatizirani sedmerostupanjski mjenjač s dvije spojke, sustav ATCC (Advanced Traction Cornering Control) - što je zapravo samo fensi naziv za elektronski diferencijal s ograničenim proklizavanjem - adaptivni stražnji ovjes na karavanu i sustav za raspoznavanje prometne signalizacije. Tu je i novi multimedijalni kontrolni sustav s ekranom osjetljivim na dodir. Paleta motora ostaje neizmijenjena.
Kao da ovo nije dovoljno, Hyundai je lansirao redizajnirani i30 - on sada izgleda primjetno agresivnije, a postava je dopunjena i najpotentnijim modelom Turbo. Pod poklopcem sportskog i30 kuca isti 1,6-litreni četverocilindraš iz KIA-e Cee'd GT, samo oslabljen na 186 KS.
Po prvi put se automatizirani mjenjač s dvije spojke našao i u modelu i30, a svi su dobili i tehnologije za uštedu goriva - od sustava Stop & Go do aktivne rešetke hladnjaka i guma s nižim otporom kotrljanja. Tu su i tri nove boje - bijela, narančasta i crna - te novi set 18-colnih felgi.
Ali ni to nije sve!
Tu je i potpuno novi model i20 Coupe - zapravo nije kupe, već klasični hatchback, ali koga briga. U odnosu na standardni i20 uočljivi su zakošeniji A nosači, povijena linija i interesantno dizajnersko rješenje u obliku crne linije koja vizualno 'odvaja' krov od ostatka automobila. Ovaj model će dolaziti i s novim jednolitrenim turbopunjenim trocilindrašem koji razvija 120 KS i 172 Nm.
Pogledajte galeriju i u komentarima recite koji model vam se najviše sviđa.