Otvoren i za stručne posjetitelje i za javnost od 1. do 5. rujna, očekuje se da će IFA pomoći u pokretanju povratka rasta tehnološke industrije, nakon usporavanja poslije pandemije
Najveći europski sajam potrošačke elektronike - IFA u Berlinu započinje u petak, a danas je predstavljen na konferenciji za medije. Više od 2050 izlagača iz 48 zemalja došlo je u Berlin, zauzimajući svaki kvadratni metar u 26 izložbenih dvorana na sajmu. Otvoren i za stručne posjetitelje i za javnost od 1. do 5. rujna, očekuje se da će pomoći u pokretanju povratka rasta tehnološke industrije, nakon usporavanja poslije pandemije.
Ovogodišnje velike teme na IFA-i su povezani život, umjetna inteligencija, robotika i održivost. Te teme također dominiraju i dnevnim redom na prvom IFA Summitu lidera u petak i subotu. Summit okuplja globalne tehnološke lidere kako bi raspravljali o ključnim pitanjima koja oblikuju industriju.
Inovacijski centar IFA NEXT ugostit će više od 350 startupova – više od triput u odnosu na lani. U partnerstvu s Berlin Tech Weekom, IFA će organizirati događaje za razmjenu znanja i umrežavanje, pomažući u povezivanju startupa s više od 200 investitora.
Ovogodišnja keynote predavanja na IFA-i održat će Hisense i HONOR koji istražuje uspon nove sklopive tehnologije i njezin utjecaj na kreativnost i životni stil ljudi.
Na IFA-u se vraćaju velika tehnološka imena: AEG/Electrolux, Beko/Grundig, Bosch, Fitbit, Haier, Hama, Kärcher, LG Electronics, Liebherr, Loewe, Metz, Miele, Panasonic , Samsung, Sharp, Siemens, TCL, Thomson i drugi, a prvi će put izlagati i poznata imena kao što su SpaceX i Tesla.
“Ova godina doista označava povratak pune snage za IFA-u. To pokazuje da industrija razumije važnost IFA platforme i predstavlja izlog za visoku brzinu inovacija u ovom sektoru,” rekao je Oliver Merlin, generalni direktor IFA Management GmbH.
Tehnološka industrija doživjela je globalno usporavanje 2022., jer su posljedice ruskog rata protiv Ukrajine – s inflacijom i energetskom krizom – utjecale na raspoloženje potrošača.
Potrošačka elektronika i kućanski uređaji zabilježili su globalnu prodaju veću od 1,3 trilijuna dolara, što je pad od 6,9 posto u usporedbi s prethodnom godinom. Ipak, sveukupno tržište je i dalje 9,3 posto veće nego 2019., posljednje godine prije početka pandemije.
Tijekom prve polovice 2023. godine tržišta su nastavila usporavati, iako najnoviji podaci jasno ukazuju na povratak rastu tijekom druge polovice ove godine. Trgovačko udruženje gfu, vlasnik brenda IFA očekuje da će IFA ponovno dati poticaj industriji uoči najvažnijeg razdoblja prodaje u godini, uoči Crnog petka, Dana samaca, Cyber ponedjeljka, Božića i kineske Nove godine.
IFA Berlin 2023 veći je od prošle godine i posjetiteljima nudi više iskustava.
Umjetna inteligencija ključna je riječ 2023. godine – i to s dobrim razlogom: tijekom proteklih godinu dana tehnologija je napravila golem kvalitativni skok. AI je postavljen da promijeni način na koji ljudi komuniciraju s tehnologijom, kako tehnologija podržava ljude i što sami potrošači mogu učiniti s ovom vrhunskom tehnologijom. Baš kao što su moćni mobilni uređaji i njihove aplikacije pretvorili stotine milijuna ljudi u kreatore, AI će sada omogućiti svima da budu kreativni i izraze se na potpuno drugačijoj razini.
AI će također pokretati 'revoluciju robota', koja će poboljšati način na koji živimo i radimo. IFA će prikazati neke od robota koji mijenjaju naš svijet, dok izrastaju u svoju ulogu suradnika, naših njegovatelja ili čak naših prijatelja, povezujući virtualni i stvarni svijet.
IFA-ino prvo Selo održivosti prikazat će zelene inovacije, pametne aplikacije, najbolje prakse održivosti i stručne uvide. Stand-and-Repair Shop će popraviti male pokvarene kućanske uređaje na licu mjesta. Potrošači očekuju da će im tehnologija pomoći u životu
zdravije, održivije živote, a House of Smart Living će im dati osjećaj da žive u održivoj budućnosti - s tehnologijom koja je već danas dostupna.