DOSTA JE, KAŽU AUTORI

Igra preživljavanja Rust više nema nivoe ni XP

07.11.2016 u 15:22

Bionic
Reading

U najnovijem dramatičnom zaokretu u turbulentnom razvoju jedne od najčudnijih igara preživljavanja na tržištu autori su zaključili da iskustvo (u Rustu) kvari ljude i užitak u igri

Kao što smo i napisali u naslovu, sljedeći korak bio je micanje kompletnog sustava XP-a iz igre. Makar razloga za ovaj radikalni potez ima puno, autori tvrde da je najveći održivost same igre. Sve što bi igrači radili je bjesomučno jurili za iskustvom, a došli bi do maksimuma i jednostavno odustali jer nakon toga ne bi imali što raditi.

'Da bismo ih zadržali, trebali bismo u igru ubaciti predmete koje, iskreno, još nismo ni izmislili. Ovo bi balansiranje pretvorilo u pravu noćnu moru zatrpanu različitim novim alatima i oružjima. Mislim, igra je već bila ludnica kad ste došli do dvanaestog nivoa i imali dvanaest otključanih predmeta', kažu iz Facepunch Studiosa.

'Zapravo ne želimo raditi wipe i ostaviti raspadanje predmeta i menadžment resursa da sami balansiraju server, no problem je u tome što XP nije kompatibilan s ovim ciljem bez gomile prepravki koje bismo trebali strpati u neku vrstu prestižnog sustava', nastavljaju u blogu.

U konačnici, autori kažu kako XP negira sustav 'izrade limunade od limuna', po čemu je Rust, realno, najpoznatiji.

I što sad? Pa, sudeći prema Facepunchu, XP će biti zamijenjen sustavom komponenti koji vam omogućuje da izradite bilo što od samog početka igre. Ovo znači da više nećemo imati zaključane predmete i nacrte.

Predmeti koji ne spadaju u osnovnu kategoriju tražit će komponente, a one se jedino mogu otkriti u svijetu igre - komponente ne možete craftati. Također se vraća radijacija, o kojoj, zajedno s ostalim novitetima, možete pročitati u najnovijem blogu Rusta