Inicijativu pokreću medijski divovi Disney, Comcast, NBCUniversal, CBS i mnogi drugi, a cilj im je prodati vaše podatke oglašivačima
Svi znamo da su društvene mreže prekrivene ciljanim reklamama, no nitko nije očekivao da će se one jednog dana proširiti i na naše televizore. Nekoliko jakih kompanija uključujući Disney Comcast i Discovery najavili su ujedinjenu inicijativu sa TV kompanijom Vizio u sklopu koje planiraju razviti novi standard koji će personalizirati reklame na digitalnoj televiziji.
Spomenute kompanije se međusobno nazivaju 'konzorcij', a projekt su nazvali 'Project OAR' odnosno Open Addressable Ready (spreman za otvoreno naslovljavanje). Standard bi trebao omogućiti emitiranje ciljanih reklama u sklopu programa na zahtjev. Premda ovo teoretski čini reklame malo uspješnijima i vrijednijima, to također znači da će se podaci korisnika dijeliti sa vanjskim kompanijama, što je barem u EU dosta velik problem.
Također valja naglasiti da Vizio već ima sudski dosje koji je 'zaradio' prodavajući korisničke podatke oglašivačima bez znanja vlasnika uređaja. Kompanija je parnicu zaključila nadoknadom od 2.2 milijuna dolara adresiranih prema Federalnoj komisiji za trgovinu i Javnom pravobranitelju New Jerseyja u 2017. Jedina stvar kojoj se možemo nadati je da je Vizio nakon ove parnice nešto naučio te da će paziti na detalje pri razvoju gore spomenutog standarda.
Prema izvješću Adweeka, konzorcij planira prototip izdati prije kraja proljeća, što znači da bi se standard mogao serijski integrirati u uređaje krajem ove ili početkom iduće godine. Pretpostavljamo da će uvođenje ovog standarda na teritorij Europske Unije naići na barem nekoliko prigovora.
tehno odabir