Najveća društvena mreža na svijetu rutinski blokira oglase koji promoviraju ženske zdravstvene proizvode, osobito one koji liječe simptome menopauze, izvijestio je CNBC. Tvrtke se žale da im takva politika uništava poslove
Facebook rutinski blokira oglase koji promoviraju ženske zdravstvene proizvode, osobito one koji liječe simptome menopauze, izvijestio je CNBC.
Tvrtka je blokirala većinu oglasa koje je startup Pulse pokušao objaviti na društvenoj mreži u posljednjih 18 mjeseci, navodi se u izvješću. Startup iz Seattlea nije jedini: Facebook je navodno blokirao oglašavanje i drugih tvrtki koje nude podmazivanje vagine i srodne proizvode.
Zaprepastio ih odgovor
S druge strane, uvjerili su se u to mnogi muškarci diljem svijeta, ista zabrana ne vrijedi za proizvode koji tretiraju erektilnu disfunkciju ili druge muške zdravstvene probleme, navodi se u istom izvješću.
'Zaprepastio nas je odgovor Facebooka i Instagrama', pojadala se Amy Buckalter, predsjednica uprave tvrtke Pulse. 'Odbijeni smo bez uputa što bismo i kako trebali promijeniti.'
'Politika oglašavanja na Facebooku ograničava oglase koji promoviraju proizvode i sadržaje za odrasle jer naše usluge koriste ljudi različitih kultura', objasnila je glasnogovornica Facebooka Devon Kearns.
Tvrtka Pulse svoje je proizvode za vaginalno podmazivanje na Facebooku pokušala oglašavati ubrzo nakon lansiranja 2017., ali se odmah suočila s blokadom. U početku je Facebook stopirao samo neke njihove oglase. S vremenom je broj blokiranih oglasa narastao, da bi im sada pristup Facebooku bio potpuno onemogućen.
Oglasi su odbijani automatiziranim porukama, a nije uspjela ni intervencija visokorangiranog činovnika. Blokada oglasa na kraju je naškodila poslovanju tvrtke.
'Iako se Pulse oglašavao na Googleu, Amazonu i YouTubeu, najbolji način da dosegne svoju ciljanu publiku - žene iznad 40 godina koje ulaze u menopauzu - ipak je na društvenoj mreži', žali se Buckalter, čija je kompanija ostala bez rizičnih ulagača.
informacije su zlato
Od kupovine do pokreta mišem: Ovo su svi načini na koje nas Facebook prati
Ni prvi ni zadnji put
Ovo nije prvi put da se Facebook sučeljava s optužbama za rodnu pristranost u svom oglasnom poslu. U rujnu prošle godine Američka udruga za građanske slobode i Američki radnici za komunikacije tužili su tvrtku Komisiji za jednake mogućnosti pri zapošljavanju u SAD-u, tvrdeći da je Facebook nezakonito dopustio oglašivačima da se obraćaju samo muškarcima.
Istovremeno, izvješće ProPublice navodi kako Uber i 14 drugih tvrtki oglašavaju poslove na Facebooku isključivo kandidatima jednog spola.